Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

airco

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
wilm

Bericht door wilm »

dank jullie info ga er naar kijken over denken
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Antoinette;1125551]:eek:

28 graden? Dat is wel erg hoog. Daarop zet ik 's winters de verwarming zelfs nog niet. Ik zet mijn airco op 21 een paar uur voor ik ga slapen en dan uit.[/QUOTE]

Ik zet mijn verwarming ook niet op 28 graden. Moet er niet aan denken!:haha:

Maar de graden die je instelt zijn niet altijd gelijk aan de ervaring van de temperatuur. Als ik hem op 21 graden zet, blijft de airco maar loeien tot het in de kamer 21 graden is. En dat bereikt hij met deze temperaturen (van afgelopen week) nooit.

De 28 graden waren ook voor de hele nacht. Als ik in de kamer kwam en de temperatuur wilde verlagen dan zette ik hem op 21. Maar de hele nacht had ik hem aanstaan op 28. Op Aruba kun je 's nachts de airco wel uitzetten, maar dan lig je een uur later alweer te zweten.

Het is gewoon een kwestie van uitproberen. De één vindt een lage temperatuur aangenaam, de ander kan wat beter tegen warmte. Gewoon uitproberen wat jij prettig vindt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp