Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

contact

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
slingerapie

contact

Bericht door slingerapie »

Hallo lieve allemaal,
na lang wikken wegen plaats ik toch maar iets.
ik had me aangemeld bij een dating site om een leuke vriendin te vinden,maar het lijkt wel of ik tussen wal en schip ben gekomen :(:(:(:( zie ik allen willen leuke vakanties of fietsen en wandelen maar ik kan dat wel maar niet erg lang mn energie laat dit niet toe.
maar als ik dit niet doe kan ik alleen maar in mn appartementje blijven zitten,mischien zijn er vrouwen die dit herkennen,en zou graag wat willen chatten of iets meer.

nou groetjes allemaal,

Cliff.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Daten met een handicap (in welke vorm dan ook) is lastig. Je staat 1-0 achter.
Als je meteen meldt wat je handicap is, dan kunnen potentiële kandidaten al afhaken voordat ze je hebben leren kennen.

Iedereen (ook gezonde mensen) heeft zo zijn beperkingen. En wat voor de ene een beperking is, is dat voor de ander juist niet.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet te melden wat je beperkingen zijn. Eerst contact maken, kijken of er een klik is. Pas na een paar dates, waarbij je het gevoel hebt dat het goed zit en je het vertrouwen hebt dat je eerlijk kan zijn over je situatie, kun je je verhaal doen. Dan kan de ander alsnog besluiten dat niet aan te willen gaan, maar ze kan ook besluiten het wel aan te gaan omdat ze je leuk vindt.

Ik kan me ook voorstellen dat je gewoon eerlijk wilt zijn en meteen over je situatie vertelt. Als dat beter voelt, moet je dat gewoon doen. Maar de kans dat iemand meteen afhaakt (of niet eens reageert op je oproep) is dan een stuk groter.

Succes met daten!
Knillis

Bericht door Knillis »

Als het krijgen van dates via een gewone dating site niet tot het gewenste resultaat leidt kun je je misschien inchrijven (of info opvragen) bij een datingsite voor mensen met een beperking.

Misschien tref je daar wel mensen die ook niet kunnen fietsen, wandelen etc.

Google eens op daten met een beperking, dan kom je meerdere sites tegen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er zelf helemaal geen ervaring mee heb dus ik weet ook helemaal niet welke sites goed zijn en welke slecht.

Ik hoop dat je (op termijn) een lieve vriendin vindt, succes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp