Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Persoonlijk fotografisch project over MS

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
FleM

Persoonlijk fotografisch project over MS

Bericht door FleM »

He allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik hier iets geplaatst heb, al lees ik nog wel regelmatig jullie verhalen. Mijn naam is Phelim, ik ben van Ierse afkomst en weet nu al ruim 8 jaar dat ik aan MS lijd. Het gaat goed met mij. Naast zenuwpijnen heeft de ziekte zich nog maar weinig laten zien, al heeft de diagnose mij en het werk dat ik als beeldend kunstenaar maak wel sterk beïnvloed.

Al enige tijd werk ik aan een persoonlijk fotografisch project die mijn strijd met de ziekte, en alle vragen die na de diagnose kwamen, onderzoekt en verbeeld. Binnen dit project werk ik ook samen met andere MS-patiënten. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die in het dagelijks leven gebruik maken van hulpmiddelen als een loopstok, rollator, of rolstoel.
Graag zou ik een aantal bewegingsstudies willen uitvoeren en vastleggen in mijn studio in Amsterdam noord waarbij de hulpmiddelen een grote rol spelen.
Hopelijk heb ik jullie interesse kunnen wekken. Helaas kan ik niet op locatie schieten, waardoor ik een aantal van jullie misschien buitensluit. Ik ben wel hard aan het werk om hier een technische oplossing voor te zoeken.

Mocht je interesse hebben dan vertel ik je graag meer. We kunnen ook altijd bellen of een kop koffie drinken ergens in en rond Amsterdam. Natuurlijk stel ik mijn fotografische kwaliteiten beschikbaar als wederdienst voor jullie tijd en zijn jullie altijd welkom voor een stuk cheesecake en koffie in mijn studio. Ik hoop van jullie te horen.

Groeten Phelim

Instagram: [URL]https://www.instagram.com/phelimhoey/[/URL]

[URL="http://www.phelim-hoey.nl"]www.phelim-hoey.nl[/URL]
[EMAIL="info@phelim-hoey.nl"]info@phelim-hoey.nl[/EMAIL]
+31 6 17 85 00 23