Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Schouder en koffie aangeboden/gezocht !

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sunshine81

Schouder en koffie aangeboden/gezocht !

Bericht door Sunshine81 »

Hallo allen!

Hoewel dit forum fantastisch is en geen reistijd of moeite kost om er te komen, vraag ik mij af of er mensen zijn die behoefte hebben om elkaar te ontmoeten in levende lijve, onder het genot van een kopje koffie of thee?!




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Sunshine81, er worden op dit forum regelmatig uitjes georganiseerd in diverse gebieden van het land. Over het algemeen staan die dan hier in de huiskamer. Je kunt hier bij aansluiten, of zelf iets organiseren (zoals je zelf ook al min of meer laat doorschemeren). Leuk als je zo'n initiatief neemt, en altijd gezellig als je bij iets anders wilt aanschuiven! Wellicht zinvol om te vermelden in welke omgeving je iets wilt gaan doen. :)
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Hebben we volgens mij al best een tijd niet meer gedaan. Is er, behalve MS-Express, al wel ontmoeting geweest dit jaar?
Ik wil wel een keertje afspreken.

Arnhem - Nijmegen - Apeldoorn is vanuit het oosten allemaal wel te doen moet de trein.
Maar liever niet in oktober, dat is een drukke maand.
Sunshine81

Bericht door Sunshine81 »

Hoi D-Cheryl,

Wat is MS-Express ?!

Regio Arnhem/Nijmegen/Apeldoorn lijkt mij redelijk centraal!

Zijn er meer geïnteresseerden voor ergens in november?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Dit is de MS-Express

[URL]https://www.ms-express.nl/[/URL]
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Hallo Sunshine81

Het is de bedoeling dat wij binnenkort weer een koffiie/lunch-uitje organiseren bij Apeldoorn. Momenteel heb ik veel afspraken staan bij de MDL-arts, maar zo gauw mogelijk zal ik bekijken wanneer het zou kunnen. Meestal is het op een donderdag.

Groetjes Annejolein
Sunshine81

Bericht door Sunshine81 »

Hoi Annejolein!

Bedankt, ik zal t in de gaten houden ☺️


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
shandy49

Bericht door shandy49 »

Annejolein,

Sterkte bij de MDL.
Koffie/lunch ? Ik ga alvast in training. :ogen:

Piet
Annejolein

Bericht door Annejolein »

[QUOTE=shandy49;n470406]Annejolein,

Sterkte bij de MDL.
Koffie/lunch ? Ik ga alvast in training. :ogen:

Piet[/QUOTE]

Dank je, Piet!
Helaas kan ik voorlopig geen koffie/lunch organiseren; ik heb een maagbloeding gehad en het herstel duurt langer dan ik gehoopt had: een te laag HB en ontzettend moe.
Kun jij het koffie-uitje niet organiseren Piet? Of Sunshine misschien?

Groet Annejolein
Sunshine81

Bericht door Sunshine81 »

Annejolein wat rot! Heel veel beterschap gewenst!

Ik ben nog nooit naar zoiets geweest en heb nog nooit zoiets gedaan maar wil het best proberen hoor
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp