Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Saai en weinig informatief

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Bolletje

Saai en weinig informatief

Bericht door Bolletje »

Dag, ik lees deze site al vele jaren, zonder dat ikzelf enige bijdrage lever aan welke discussie dan ook. In die zin heb ik weinig recht van spreken.
Toch doe ik dat wel; het is me opgevallen dat hier nog maar weinig boeiends valt te lezen. Alle personen die het hier nog wel de moeite waard maakte zijn verdwenen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan al die mensen die iets te zeggen hadden waar anderen het niet mee eens waren (Leonard, meneer Aarts, zeiler, Tommy etc).
Deze site is volledig ‘dood-gemodelleerd’, door alle personen die een ander niveau hadden dan dat van de ‘moderator van dienst’, te verwijderen.
Wat over is gebleven is vrij saai en dat is jammer!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Bolletje, jammer dat het forum je zo tegenvalt de laatste tijd. Iedereen met een andere mening is hier welkom, zolang er maar met respect met elkaar werd omgegaan. En helaas was dat laatste niet altijd het geval. Sinds de nieuwe software op 1 september, is het ook enorm stil geworden op het forum, en zijn heel veel mensen afgehaakt om welke verdere reden dan ook.

Ik kan je dan ook slechts uitnodigen om zelf bijdrages te gaan leveren over onderwerpen die jou interesseren. Er zullen vast genoeg reacties komen, en zolang dat met respect naar elkaar gebeurt, is er geen enkele reden voor ons moderatoren om deze berichten te verwijderen of te weigeren. Zie het dus vooral als een kans of een uitdaging het forum weer interessant te maken! :)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Saai :klap::ster:
mischa

Bericht door mischa »

Ik ben hier ook niet zo actief, maar ik weet wel dat als je een feestje wilt je soms zelf moet beginnen met slingers ophangen...:zon:
Klick

Bericht door Klick »

klopt :ogen: slingers ophangen is iets wat alleen de gebruikers kunnen doen, wij dus..
als je dit leest en je het jammer vindt dat het hier minder druk is, er minder gepost wordt.. er minder re vinden is..
reageer dan op posts van een ander. Vraag je vragen. we zijn lotgenoten van verschillende leeftijden en ervaringen. Velen hebben al jaren de diagnose, anderen nog maar net.
Help ook de nieuwkomers die nog in de beginfase zitten, we weten allemaal hoe het was..

het is nu idd heel rustig hier.. het was drukker en levendiger.. door meer bezoekers en actieve gebruikers ging het halen van informatie als vanzelf, maar ook het antwoord krijgen op vragen etc.

ik geef toe, technisch zijn er dingen veranderd en anders geworden, maar het is nog altijd mogelijk te posten, te reageren en je mening /je informatie te delen. Op de achtergrond zijn technische knappe koppen bezig de kreukels glad te strijken.

Mij is ook verteld dat je brein uitdagen goed is voor het brein. Als dingen anders gaan doen we het anders.
Sommige dingen lopen even niet heel soepel.. maar we hebben wel meer dingen die niet meer soepel lopen toch? :haha:

josfromglos

Bericht door josfromglos »

Ik ben het met Bolletje eens dat eea hier te veel 'gemodelleerd' is door bepaalde personen toegang te ontzeggen. Ook ik kon mij ontzettend ergeren aan bepaalde personen, maar is dat niet een reflektie van de maatschappij waar wij in leven gezien het feit dat een ieder 'in the West' gelukkig vrijheid van meningsuiting KAN hebben?

Je hoeft alleen maar naar de huidige situatie in HongKong te kijken waar vrijheid van meningsuiting NIET wordt toegestaan!
Ik WIL mij soms ergeren! zodat ik bijvoorbeeld kan bepalen of die tabletten die ik voor 'mood control' slik (Citalopram, 20mg per dag…, ik heb op bepaalde dagen wel het tienvoudige nodig!!:) ) eigenlijk wel enige waarde hebben!

Overigens, 'Leeuwtje', je doet een geweldige job, begrijp mij niet verkeerd!, maar laat een ieder toe die iets te zeggen heeft dit onbeperkt doen, tenzij eea een soort van 'misdadigheid, in zich heeft! Het houdt ons gaande! (de een meer als de ander uiteraard…)

Ik wilde zelf voorbeelden geven van serieuze familie-perikelen waarin mijn gezin zich in bevindt op dit moment (veroorzaakt door een door-en-door eerlijke email die ik naar een vriend zond maar werd 'onderschept'.....), hetgeen als gevolg had/ heeft dat IK (lees 'mijn gezin') nu volledig wordt geblokkeerd in elke denkbare vorm (inklusief het initiatief om persoonlijke bezoeken af te leggen terwijl ik/wij in Nederland zijn).

Dit is vele vele malen erger is dan dit 'op papier' te doen zoals hier, waar het niet eens persoonlijk is bedoeld!

Dus houdt het levendig......., dus kom maar op ratelbakken, (on)gelovigen, pseudo-wetenchappers, eerlijk bedoelenden, zeurpieten (...) etc..... WE NEED YOU!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=josfromglos;n471695]
Overigens, 'Leeuwtje', je doet een geweldige job, begrijp mij niet verkeerd!, maar laat een ieder toe die iets te zeggen heeft dit onbeperkt doen, tenzij eea een soort van 'misdadigheid, in zich heeft! [/QUOTE]

Ik kan hierop slechts nog aangeven dat niet alle beledigingen en "misdadige" opmerkingen openbaar op het forum zijn geplaatst door deze eerder genoemde personen. Neem maar van mij aan dat onze beslissingen altijd zijn genomen in overleg met elkaar èn met de redactie van MSweb.

(Overigens: van de 4 namen die in post 1 genoemd worden, is er maar 1 persoon die wij de toegang tot het forum ontzegd hebben. De rest is blijkbaar vrijwillig opgestapt...)
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Jammer, ik vond het altijd weer ontspannend als ik [I]mijn[/I] 'Gilles de la Tourette', indien ik dat nodig achtte, op ze los te laten….. Is frustratie niet deel van MS, en was het voor hen niet een soort van uitlaatklep? (zoals het voor mij is..)
Kobus

Bericht door Kobus »

Frustratie zal regelmatig op de loer liggen ; maar een mening geven , een theorie aanhangen , iets tegenspreken etc. zal geen probleem zijn.

Dingen waar je het niet mee eens bent afkraken of iemand in de zeik nemen , ios wat anders

Saaiheid nu zal toch meer : aan dat het anders & minder gebruiksvriendelijk dan dat we gewend waren ?

( duurde mij ook een maand "scrollen & klikken" voordat ik door had dat als ( bij de "topics vandaag" )je op de blauwe pijltjes rechts van de reageerder klikt ,,: je op het laatste bericht terecht komt ! .:D )
josfromglos

Bericht door josfromglos »

[QUOTE=Kobus;n471716]


Saaiheid nu zal toch meer : aan dat het anders & minder gebruiksvriendelijk dan dat we gewend waren ?
[/QUOTE]

Kobus, wat bedoel je hier? (of is het 'my MS brain')...

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp