Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

kijktip: 27-11 2doc over ms

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Rond de 200 nmol/L.

Groetjes, Vlinder
Klick

Bericht door Klick »

dat is mooi!
ik blijf hangen op ongeveer 100 maar dat vindt ik ook prima
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Ja, dat lijkt me ook een goede waarde hoor.

Ik heb ook eens een jaar lang 10.000IE genomen, maar toen kwam ik dichter bij de 300.... Vond ik ook weer niet nodig! Ik streef naar een waarde die mensen rond de evenaar hebben (omdat daar nauwelijks MS voor komt). En dan maar hopen dat het goed blijft gaan!

Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Het is dus echt heel persoonlijk. Ik zit met 3000 IE per dag op een waarde van 123 n/mol. Klick heeft beduidend meer nodig om op een lagere waarde uit te komen. Altijd goed om het te checken/testen dus.
[USER="26442"]Klick[/USER] , wel eens laten uitzoeken hoe het komt dat je zoveel moet slikken om toch nog een (naar verhouding) lage waarde te bereiken? En heb je wel eens opgezocht wat dat dan betekent? Waar blijft al die vitamine D die je wel inneemt, maar blijkbaar niet opneemt?
Suzan

Bericht door Suzan »

Waarom wordt deze vitamine D conversatie hier -> [URL="forum/lijf-leden/ms-anders-bekeken/7100 ... e-d-deel-5"]forum/lijf-le...amine-d-deel-5[/URL] niet gevoerd?
Nu gaat het verloren in een topic die over iets anders gaat.
Klick

Bericht door Klick »

eens, ik ga naar dat topic ;)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Goede opmerking [USER="16302"]Suzan[/USER] . We houden er hier over op.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp