Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

klus ideetjes en handige tips

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

:haha::haha: de verf van het kozijn wonderspul ook voor als je verf kwijt wil dus, gaaf.
Ik ga eens op zoek waar hier een wibra zit, ik moet een fles hebben goed spul al voorbereiding op het stiften van de voegen lijkt mij.
Knillis

Bericht door Knillis »

Er is ook speciale badkamer Dasty Klick.
Suzan

Bericht door Suzan »

Nog een tip: Ik gebruik het nooit onverdund. Dat spul is zo zwaar chemisch dat je haast niks nodig hebt.
Dus echt overgieten in een andere fles, bodempje Dasty en de rest water, en je krijgt nog steeds alles blinkend schoon.

Klick

Bericht door Klick »

klinkt wel als spul voor schoonmaak handschoenen :ogen: ik wil niet dat mn huid daar iets van opneemt :cool:
goeie tip :thumbup:
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja, ik zeg altijd "made in Tsjernobyl" :eek:

Maar wel heel effectief.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Inderdaad heel erg effectief spul, dat Dasty. Ik ken iemand die zijn caravan er mee had ingesopt. Na een kwartier intrekken kwam inderdaad de verf van de caravan af.
Het is ook echt een [U]ontvetter[/U]. De afzuigkap of de oven kun je er perfect mee schoonmaken.

Voor de voegen in de badkamer gebruik ik eigenlijk altijd HG schimmelreiniger (Schimmel, vocht en weerplekken reiniger). Dat bleekt de donkere plekken en zorgt er voor dat de schimmel- en vochtplekken minder snel terugkomen. Even inspuiten, tijdje laten intrekken en weer afspoelen. Nauwelijks lichamelijke inspanning :haha:.
Marina

Bericht door Marina »

Klinkt goed dat HG, misschien ook minder slecht voor het milieu dan Dasty en.. geen geschrob :goed:. Bedankt Hanna!
Knillis

Bericht door Knillis »

Nou, dat HG is nog wel even iets gemener denk ik. Het is een chloorproduct, stinkt vreselijk (mij slaat het op de adem) en dagen later ruikt nog de hele badkamer naar chloor. Maar .......... het werkt erg goed zonder al te veel te moeten schrobben.

@Hanna71
Mijn man maakt al een paar jaar onze caravan aan de buitenkant aan het eind van het seizoen schoon met Dasty, althans de plekken waar zwarte strepen lopen door de regen. Bij ons is de verf gelukkig goed blijven zitten (wel eerst even uitgeprobeerd op een onopvallend plekje).
Marina

Bericht door Marina »

Oei, chloor kan ik ook nogal slecht tegen, goed dat je dat noemt Knillis.
Suzan

Bericht door Suzan »

Mocht iemand nog een poets-aanval krijgen: [url]https://www.destentor.nl/wonen/met-deze ... ~ae718ef3/[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp