Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

klus ideetjes en handige tips

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

klus ideetjes en handige tips

Bericht door Klick »

voor de thuisklusser :p
heb je handige tips of is je idee heel goed uitgepakt en wil je het delen? graag!
Klick

Bericht door Klick »

ik heb een roostertje vervangen ik wist niet dat het kon ;)
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https]
Klick

Bericht door Klick »

ik ben van plan de voegen te kleuren..
de voegen zijn nog heel alleen vies en niet meer schoon te krijgen.
volgens de bouwmarkt kon er alleen maar voegenfris op.. de boel wit maken.. mwa dat was niet mijn bedoeling.
tegelverf? nee dan kleuren mijn tegels mee als ik ff buiten de lijntjes kleur..
of de voegen verwijderen en nieuwe erin doen door de vakman :stil:

thuis gekomen een idee armer dacht ik.. toen ontdekte ik voegenstift.. [url]www.voegenstift.nl[/url]
dat is precies wat ik wil hebben:D verschillende kleuren een makkelijke stift geen hak en breek werk maar gewoon netjes maken[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https]
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat een leuk idee dit klus topic Klick. :goed: Ik ben zelf niet van het klussen. Ben op dat gebied heel erg verwend. Eerst een vader die meer dan gouden handjes had en nu klust mijn man als het nodig is :D.
Maar ik denk dat het delen met elkaar van allerlei klusjes best handig is.
Klick

Bericht door Klick »

dank je :D
Ik ben ook niet echt een klusser-klusser maar ben niet bang dingen aan te pakken. En soms moet je dingen maar net weten.
Ik hoop hier wat tips te verzamelen waarmee we elkaar verder helpen.

trouwens ook handigheidjes van vaders enz. kun je delen :D
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik ben nu vooral wel benieuwd naar jouw eigen resultaat met de voegenstift..... Internet kan mij een hoop wijsmaken! :D
Marina

Bericht door Marina »

Leuk en handig inderdaad, dit topic :goed:.

Ik wist helemaal niet dat er zoiets als een voegenstift bestond :weetniet:, maar laat ik nou net laatst op zoek zijn naar iets om de voegen tussen de tegels op de WC-vloer makkelijker en beter "op te schonen" :D, dus bedankt voor de tip klick !






Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Handig zo'n topic!
Zijn dit je eigen foto's Klick?
Ik begreep dat zo'n voegenstift dus eigenlijk een verfstift is. Dan moet je dus nog steeds netjes kleuren om niet de tegels te raken. Maar een stift is altijd handiger dan met een penseel werken natuurlijk.
Misschien goed om daar eens goed naar te kijken voor je aan de slag gaat.
Bovendien lijkt het of de foto ook wat gefotoshopt is; de tegels zijn ook ineens een stuk witter geworden! :haha:
Klick

Bericht door Klick »

nee dit zijn niet mijn eigen foto’s..
binnenkort ga ik beginnen ik heb ze besteld.
dit spul, van mijn link, is anders dan de meeste stiften. Het spul kun je wel van de tegel afhalen vlak na het kleuren.
reviews zijn veelbelovend dat is bij andere stiften wel anders. de chat functie van de site is perfect.
het schilverd of bladderd niet.. verkleurd niet is waterbestendig enz enz
Dat de tegelkleur anders oogt klopt dit heeft ook te maken met de kleur van de voegen.. het is een soort mindf*ck
Marina

Bericht door Marina »

[QUOTE=Hanna71;n472559]Bovendien lijkt het of de foto ook wat gefotoshopt is; de tegels zijn ook ineens een stuk witter geworden! :haha:
[/QUOTE] Ja inderdaad :ogen:. Dit kan ook door een verschil in witbalans komen tussen de 'voor' en 'na' foto overigens, maar het zal geen toeval zijn dat de 'na' foto de hele vloer witter doet lijken ;).

Het schijnt trouwens ook te werken om voegen met bleek te schrobben, alleen heb ik daar persoonlijk de energie niet echt meer voor, dan lijkt zo'n stift me toch handiger.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp