Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

klus ideetjes en handige tips

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

cola in de wc :haha::haha: je moet er maar opkomen!
dank je!

heeft iemand ervaring met een kwart ronde douche waarvan de lekstrip lek is en je het merk van de deuren niet kent?
hoe heb je die vervangen? er zijn universele te koop maar werkt dat?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Nou, vooral de tip van je douchewand naspoelen met kokend heet water..... Sta je daar, op je slippertjes!! :eek:
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Dat HG middel is inderdaad met chloor (en vervelende lucht). Ik heb er ook een hekel aan, maar als ik de deur dicht doe en na het afspoelen goed lucht heb ik er niet zo veel last van.

Ik las net nog deze tip voor het schoonmaken van de oven:
[URL]https://www.nu.nl/wonen/6014987/zo-maak ... ywSnTmUabM[/URL]
Klick

Bericht door Klick »

ff gekopieerd ;)

[QUOTE]smeert de vieze plekken in met groene zeep en zet een bakje met 100 milliliter ammonia in de oven. Dat laat ze een nacht staan
[/QUOTE]
Klick

Bericht door Klick »

opslag buiten ik zag het in de buurt mobox super handig bij verbouwing
[URL]https://www.mobox.nl/[/URL]
Klick

Bericht door Klick »

metalen dingen smeren zonder olie of vettige dingen?
gebruik een potlood
werkt op metalen tandwielen en sleutels
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Klick,
heeft iemand ervaring met een kwart ronde douche waarvan de lekstrip lek is en je het merk van de deuren niet kent?
hoe heb je die vervangen? er zijn universele te koop maar werkt dat?

Wij hebben ook een douchcabine en hebben de strips vorig jaar vervangen, bij de gamma gehaald, daar hebben ze 2 maten, dunne en iets dikkere, je moet ff kijken welke er nu bij jou in zitten, ik kon ze gewoon op maat knippen, het paste goed!

succes ermee :D
Klick

Bericht door Klick »

ok dus het kan wel dat is mooi. Dank je!
heb je toen advies gevraagd bij de gamma? Wist je het merk van de deuren?
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Ja ik wist wel het merk van de cabine, hij was van sealskin.
Maar die strips zijn orgineel wel eens zo duur en ik had van mijn vriendin gehoord dat hun ook ooit de strips hadden vervangen en bij de gamma gehaald hadden.

Ik heb wel advies gevraagd bij de Gamma, ik vind dat je daar altijd goed geholpen wordt. [h=3][/h]
Klick

Bericht door Klick »

ok als het gedoe blijft met water dan weet ik waar ik heen ga thnx
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp