Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Mijn autobiografie

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Bericht door Antoinette »

dankjewel dames. Op de coverfoto sta ik toen ik een jaar 7 was. Toen was ik nog lief. :haha:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Het heeft even geduurd maar mijn boek ZO BEN IK staat eindelijk op mijn website.

[URL="http://www.antoinettekersten.nl"]www.antoinettekersten.nl[/URL]
Marina

Bericht door Marina »

Ik krijg helaas dit te zien als ik de link naar je website open:

[B]"Momenteel voert KPN onderhoud uit[/B]


U kunt deze homepage vanavond
na 18:00 weer bezoeken en/of aanpassen."

Maar zal vanavond zeker even kijken :)
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Klopt Marina. Dat zag ik ook zojuist. Alsof de duvel er mee speelt.:haha: Verder als 'boeken' kom je niet. Nog even geduld dus. ;)
Marina

Bericht door Marina »

[USER="19773"]Antoinette[/USER], ik was me er niet van bewust dat je al een heel oeuvre hebt opgebouwd en zelfs al een paar bestsellers op je naam hebt staan :cool:. Ik hield/houd zelf ook van schrijven maar doe er niets meer mee en ben ook nooit verder gekomen dan een paar gepubliceerde stukken in het schoolkrantje :o. Ik vind het fantastisch dat je je droom om professioneel schrijver te worden hebt kunnen waarmaken en hoop dat het je is gegund om hier nog een tijd mee door te gaan :bidden:!
Antoinette

Re: Mijn autobiografie

Bericht door Antoinette »

Ik vond dit oude topic. Misschien leuk om te vermelden dat ik inmiddels aan mijn 10e boek schrijf. :yes:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp