Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Mijn autobiografie

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Mijn autobiografie

Bericht door Antoinette »

Eindelijk is hij er. Mijn autobiografie [B]ZO BEN IK.[/B]

Met veel pijn en moeite is het me toch gelukt. Ik ben zoooooo blij.

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https]

Detail: Inleiding:


Velen kennen me als de auteur van diverse romans waarvan er drie bestsellers werden: Het Vergeten Kind, Een nieuw Begin en De Vlinder Vallei. Op de achterflap staat dat ik vroeger assistent-accountant en zelfstandig ondernemer ben geweest. Meer niet. Maar er is meer, veel meer dat het vermelden waard is. En dus besloot ik na de uitgave van De Vlinder Vallei een autobiografie uit te geven. Beginnend bij de geboorte tot 2000.

Ik vermeld veel maar na 2000, toen ik serieus begon met professioneel schrijven ben ik gestopt met mijn aantekeningen. Niet omdat ze minder belangrijk waren maar omdat er bepaalde dingen na die tijd zijn voorgevallen die ik liever voor mijzelf houd. Mijn dagboeknotities beginnen dus bij mijn geboorte.

Verschillende dagboekfragmenten zullen u laten fronsen, anderen een glimlach op uw gezicht toveren, weer anderen een traan over uw wangen laten rollen. Dit boek bevat niets dan de waarheid. Ik kan de geschiedenis niet fraaier maken dan hij is. Ik ben zoals ik ben.
Dit boek bevat behalve mijn dagboeknotities diverse spreuken, gedichten en andere wijsheden. Net zoals enkele afbeeldingen van mijn mooiste aquarellen.

p.s het onderwerp MS komt er niet in voor. Daar wordt al genoeg over geschreven.



Knillis

Bericht door Knillis »

Gefeliciteerd met het uitkomen van je biografie Antoinette. En nu maar hopen dat er veel van worden verkocht.:goed:
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR=#0000ff]Antoinette Van harte gefeliciteerd met je inspanningen om een boek te schrijven en uit te geven![/COLOR]
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Gefeliciteerd met deze uitgave!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dankjewel dames. Het is weliswaar mijn negende boek dat ik uitgeef, maar dit is totaal anders. Het koste mij veel meer inspanning omdat ik geen gevoel meer heb in mijn handen. En daarom ben ik zo blij dat dit me toch nog gelukt is.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Gefeliciteerd Antoinette met dit nieuwe boek!
annette54

Bericht door annette54 »

ik kan me voorstellen hoe blij je bent dat het je ondanks de tegenslagen toch is gelukt!
het voelt waarschijnlijk nóg specialer om dit boek in de handen te hebben...... van harte gefeliciteerd:cool:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Bedankt meisjes.
Marina

Bericht door Marina »

Knap gedaan! Gefeliciteerd met deze prestatie :klap:.
Klick

Bericht door Klick »

toppertje! gefeliciteerd :hand::feest:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp