Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aankondiging afscheid en voorstellen nieuwe moderator.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Helly

Bericht door Helly »

[QUOTE=D-Cheryl;n472911]
Ah, ik dacht het al wel! Maar omdat de avatars (profielfoto's) niet mee zijn meeverhuisd naar het nieuwe forum vind ik het moeilijker om mensen uit elkaar te houden, sorry! Bijna iedereen is nu een grijs poppetje. :haha:

Jij bent de Helly van Leeuwtje: ik kan me jullie dubbelinterview nog wel herinneren. Fijn dat je mee komt helpen. :thumbup:[/QUOTE]

Haha juist die ja!! Kan me zelf niet herinneren dat ik het interview ooit heb kunnen lezen.
Helly

Bericht door Helly »

[QUOTE=leeuwtje-nl;n472929]Helly en ik gaven ooit een dubbelinterview voor het NMSF? Of de MSVN? Weet het niet eens meer..... Ging over de waarde van vriendschap na de diagnose MS. Heel toevallig kwam ik het ooit ergens tegen in een folder geloof ik, is echt al jaren geleden. [/QUOTE]

Inderdaad de MSVN....er zouden folders komen in ziekenhuizen enz. Alleen hebben we zelf nooit een folder gekregen :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp