Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aankondiging afscheid en voorstellen nieuwe moderator.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Bericht door Marina »

Ben zelf nog niet lang forumdeelneemster maar heb in die korte tijd ervaren dat Sharon een gemeld probleempje met het forum heel snel en adequaat heeft opgelost :yes:. Dank je wel Sharon voor je inzet en veel plezier nog gewenst met de werkzaamheden die je voor MS(kids)web doet!

Welkom Helly !
Klick

Bericht door Klick »

Sharon bedankt voor al je inzet!!
Helly succes!!
Suzan

Bericht door Suzan »

Helly,
Succes met het moderatorschap. Laat je niet gek maken door sommige deelnemers. ;)

Sharon,
Jammer dat je hier ophoudt, maar mooi dat je je ei kwijt kunt bij MSkidsweb.
En ik hoop met je mee dat die kinderziektes van het nieuwe forum snel opgelost zullen zijn, daar is iedereen nu zo onderhand wel aan toe. :tralala:
Bedankt voor je inzet, het is niet altijd makkelijk om moderator te zijn.
Sara

Bericht door Sara »

Dankjewel [USER="20195"]Sharon[/USER] voor het modereren. Fijn dat je bij MSkidsweb actief blijft :).

Welkom [USER="22838"]Helly[/USER], en veel succes!
Sharon

Bericht door Sharon »

Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Heel hartelijk dank voor je inzet Sharon en heel veel succes bij MSkidsweb.


Welkom Helly en jij veel succes gewenst!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Helly;n472823] jazeker!! Ik loop al een jaar of 8 mee op het forum.[/QUOTE]
Ah, ik dacht het al wel! Maar omdat de avatars (profielfoto's) niet mee zijn verhuisd naar het nieuwe forum vind ik het moeilijker om mensen uit elkaar te houden, sorry! Bijna iedereen is nu een grijs poppetje. :haha:

Jij bent de Helly van Leeuwtje: ik kan me jullie dubbelinterview nog wel herinneren. Fijn dat je mee komt helpen. :thumbup:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=D-Cheryl;n472911]

Jij bent de Helly van Leeuwtje: ik kan me jullie dubbelinterview nog wel herinneren. [/QUOTE]

Wauw, jij hebt een goed geheugen!! Wij hebben dat interview zelf amper gezien! :goed:
Klick

Bericht door Klick »

maakt me nieuwsgierig :haha: interview?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Helly en ik gaven ooit een dubbelinterview voor het NMSF? Of de MSVN? Weet het niet eens meer..... Ging over de waarde van vriendschap na de diagnose MS. Heel toevallig kwam ik het ooit ergens tegen in een folder geloof ik, is echt al jaren geleden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp