Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forum weekend MS-Express afgelast

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
MS-Express

Forum weekend MS-Express afgelast

Bericht door MS-Express »

[COLOR=#2c3e50][B]UPDATE:[/B] Vanwege het Corona-virus kunnen wij dit jaar geen MS-Express weekend organiseren in Hoogeloon. In 2021 komen we naar Lemele. Als het aan ons had gelegen, hadden we de weekenden opgeschoven, zodat Hoogeloon volgend jaar georganiseerd kon worden. Helaas is dat niet mogelijk, vanwege diverse factoren. (denk aan beschikbare weekenden bij de locatie, feestdagen enz). Hierdoor zijn we genoodzaakt het weekend compleet te laten vervallen en pas in 2022 weer naar Hoogeloon te komen.

Wij balen hier net zo van, als jullie, maar het is nu eenmaal niet anders. Het zijn bijzondere tijden en dat vergt bijzondere oplossingen. Zet 20-23 mei 2022 in je agenda, want dan komen we weer naar Hoogeloon. Naar Lemele gaan we met Hemelvaart 2021.
We hopen jullie veilig en gezond weer te zien tijdens een van onze weekenden. Want ook al kunnen we dit jaar niet, de MS-Express gaat wel door!

Stichting MS-Express
Jan, Huib en Miriam[/COLOR]
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 25 okt 2021, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst naar contacten en uitjes
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Zo mij maar Gelijk aan gemeld :feest:
Wie Volgt ?
4kleintjes

Bericht door 4kleintjes »

Mailtje gestuurd heb er weer super veel zin in:joepie:
sietje

Bericht door sietje »

Ook aangemeld
marijke60

Bericht door marijke60 »

ik wil mij ook graag aanmelden voor hoogeloon ik heb ms en ben zelf nog niet in hoogeloon gewrees
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Marijke60, stuur je dan ook even een mailtje naar MS-Express?
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Inderdaad. Ons gewoon even mailen, dan kunnen we je vragen beantwoorden of een aanmeldformulier toesturen.
Liek

Bericht door Liek »

Heb mailtje gestuurd
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Ik heb me weer aangemeld
Bemmel

Bericht door Bemmel »

ik wil ook graag mee...;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp