Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede vrijdag morgen
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen weer,

Gisteren voor het eerst na 17 dagen thuisisolatie weer een stukje kunnen fietsen.. heerlijk :joepie:!! Wel een paar keer over alternatieve, rustigere (om)wegen moeten rijden want het is wel drukker geworden hier in de omgeving de afgelopen tijd merkte ik.

Vandaag maar weer binnen blijven en thuisfysio, wasje doen e.d.

[USER="19648"]klooriaantje[/USER] hou je het zelf ook nog een beetje vol ? Doe je nog KBDB ;) (maar dan op afstand)?

Fijne dag iedereen!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goede Morgen.

Houd Vol.

[QUOTE=Marina;n476627][USER="19648"]klooriaantje[/USER] hou je het zelf ook nog een beetje vol ? Doe je nog KBDB ;) (maar dan op afstand[/QUOTE]

Ik hou het wel vol hoor en ik doe zo af en toe even Raam zwaaien of via het Balkon even praten :cool:

Tevy

Bericht door Tevy »

Goedemorgen! :)

Vandaag maar weer eens verder met de badkamer.

Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede zaterdagmorgen.
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen!

Weekend, dus serieus binnen blijven. Gelukkig verslonst het huis alweer een beetje ;)

Een fijne dag!
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen,

Vandaag gelukkig een keertje bewolkt :haha: ;).

[QUOTE=klooriaantje;n476667]Ik hou het wel vol hoor en ik doe zo af en toe even Raam zwaaien of via het Balkon even praten :cool:
[/QUOTE]:cool::thumbup: Fijn dat dat kan via je balkon!

[QUOTE=Sara;n476678]Gelukkig verslonst het huis alweer een beetje ;)
[/QUOTE]:haha:
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Houd vol :zon::zon::zon:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Wat leuk, al die vogelavonturen! Mooi hè, hoe ze zich nou ook veel meer laten zien.

Ik ga dadelijk even fietsen, zwaaien naar mijn ouders.
Maar vanmiddag zal het idd wel weer druk worden overal met dit weer.
Klick

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
hier is het even wat minder :o mijn lijf heeft een klap terug gekregen door dit weer..
alsof alles 3x zoveel moeite kost, maar het doet me goed te weten wat zon ☀️ voor mijn lijf doet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp