Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

even voor de drukte uit een rondje gefietst. Best wat vogels gezien, en ongeveer net zo veel vogelaars :D :D. Gelukkig niet te veel om afstand te houden.

Nu een boterham met aardbeien en een kop koffie. Dan zien we wel verder.

[USER="26442"]Klick[/USER], begrijp ik goed dat je mét zonneschijn beter gaat? Dan zou het hier in ieder geval een mooie dag voor je zijn. Sterkte!

Een fijne dag!
Marina

Bericht door Marina »

Goeiemorgen,

De verveling begint hier nu toch wel toe te slaan. Heb weinig energie de laatste dagen om iets anders te doen dan lezen, internetten of tv/film kijken. Normaal zou ik nu o.a. lekker aan het 'tuinieren' zijn op het balkon maar de energie om plantjes te planten ontbreekt (en daarbij staat het bezoeken van een druk tuincentrum me nu ook extra tegen).

[USER="22832"]D-Cheryl[/USER] Ja mooi om te zien inderdaad hoe de vogels nu meer de ruimte krijgen!

[USER="26442"]Klick[/USER] bedoel je nu dat je lichaam door de zon een klap heeft gekregen of juist door het wat mindere weer gisteren?
Klick

Bericht door Klick »

[USER="28199"]Marina[/USER][USER="13085"]Sara[/USER] gister was het opeens koud en bewolkt, dan gaat het met mijn lijf ook direct een stuk minder. Ik krijg vrij letterlijk energie van de zon. Nu is het idd wel iets beter, maar het voelt nog steeds als een stap terug.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Fijne Konings "Wonings"Dag.

Houd Vol Blijf in je Kot :zon::zon::zon:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede maandag morgen
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

zingen jullie nog mee op deze Woningsdag, of AlexAndersdag (veel mooier, bedacht door een luisteraar van de Taalstaat)?

Voor mezelf vind ik het niet zo'n goed idee :D.

Wel vanmiddag een online borrel :beer:. Daar kunnen we weer even op teren.

Een mooie dag!
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen iedereen,

[USER="26442"]Klick[/USER] opvallend hoe je lijf zo direct reageert op zon/ afwezigheid van zon en kou. Gelukkig is er tenminste voor vandaag veel beter weer voorspeld. Ik hoop althans dat je vandaag nog van de :zon: kunt genieten!

[USER="13085"]Sara[/USER] vind het voor mezelf ook niet zo'n tof idee om mee te zingen, nog daar gelaten dat ik enkel de eerste 2 regels van het volkslied ken :D.

Zo maar eens kijken wat er te vinden is aan online vieringen..

Fijne Koningsdag allemaal!

Klick

Bericht door Klick »

[USER="28199"]Marina[/USER] ja dat is idd heel opvallend :D en het is niet zo dat het alleen het psychologisch effect is van het zonnetje zien en dat alles er dan beter uit ziet. Want ik voel het zelfs met de gordijnen dicht als ik het weerbericht niet heb gezien. Warmte hoeft niet, het is de blauwe lucht. Dus vrieskou maar blauw is ook dikke prima.
Marina

Bericht door Marina »

Dan zou ik denken dat het iets met de luchtvochtigheid te maken heeft [USER="26442"]Klick[/USER] of denk je van niet?
Klick

Bericht door Klick »

ja dat denk ik, of iets met luchtdruk of een combinatie.
Het is iig lekker om te voelen dat er nog vooruitgang in zit, het is na iedere winter weer afwachten.. en de herfst valt altijd heel zwaar omdat het dan andersom is, maar als de opleving komt en ik net dat stukje meer kan voelt zo als een cadeautje. Ik kan nog niet veel en vergeleken met vroeger stelt het niks voor, maar ik ben er blij mee!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp