Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Marina;n476733]
Ja mooi om te zien inderdaad hoe de vogels nu meer de ruimte krijgen!
[/QUOTE]
Nouja, dat dus!

Om bij mijn ouders te komen, moet ik een paar kilometer over het fietspad langs de verbindingsweg met Duitsland. Een hele drukke weg, ik raak daar altijd overprikkeld van het geraas van de auto's. Maar gisterochtend...! De vogels zaten aan alle kanten te tjilpen, alle toonsoorten en melodieën vloeiden door elkaar heen!

Ik kon het absoluut niet verwerken, dus vraag me maar niet wat ik gehoord heb, maar ik vond het wel heel, heel bijzonder. :D

klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Lief Leeuwtje
Contacteer:

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede dinsdag morgen
Sara
Contacteer:

Bericht door Sara »

Goedemorgen!
Zomaar een grijze dag. Hopelijk helpt de regen vandaag een klein beetje aan het aanvullen van het grondwater. Het is ook hier bar en boos droog, al wéken.

Een fijne (binnen)dag!
Klick

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
ja idd hoewel ik er last van heb, fysiek last van, gun ik het de natuur van harte!
laat het maar goed regenen!
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen,

[USER="26442"]Klick[/USER] kan het me goed voorstellen dat het als een cadeautje voelt als je weer zo een "opleving" ervaart na zo'n grauwe (herfst)periode. Fijn dat je toch wel nog steeds vooruitgang merkt!

[QUOTE=D-Cheryl;n476785]
Om bij mijn ouders te komen, moet ik een paar kilometer over het fietspad langs de verbindingsweg met Duitsland. Een hele drukke weg, ik raak daar altijd overprikkeld van het geraas van de auto's. Maar gisterochtend...! De vogels zaten aan alle kanten te tjilpen, alle toonsoorten en melodieën vloeiden door elkaar heen!

Ik kon het absoluut niet verwerken, dus vraag me maar niet wat ik gehoord heb, maar ik vond het wel heel, heel bijzonder. :D[/QUOTE]

Wat een mooie, bijzondere ervaring lijkt me dat inderdaad:cool:!! En heerlijk dat je geen last had nu van overprikkeling door de langsrazende auto's!

Vandaag weeral een dagje binnen blijven. Ga m'n oude hobby van foto- en beeldbewerking maar weer eens oppakken, altijd wel goed voor een paar uurtjes plezier :ja:.

Prettige dag iedereen!
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Gisteren lekker genoten van het zonnetje. Hoewel ik niet goed tegen de warmte kan was het toch een fijne dag. Vandaag weer wat grauwer en dat merk ik meteen aan mijn humeur.
Klick

Bericht door Klick »

[USER="27657"]Femke_de_Groot[/USER] hoe merk je dat? voel jeje beter met dit weer en ben je dus blijer of werkt het zo niet?
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Marina;n476804]
Wat een mooie, bijzondere ervaring lijkt me dat inderdaad:cool:!! En heerlijk dat je geen last had nu van overprikkeling door de langsrazende auto's!
[/QUOTE]
Niet van de auto's dus, maar al die vogels konden mijn hersenen dus ook niet aan. Maar het was op een zekere manier minder [I]erg[/I]: alsof het minder hard en bedreigend was. :cool:

klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Houd vol ondanks het sombere weer.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp