Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede woensdag morgen!
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

we lijken hier een redelijk droge middag te krijgen, dus gaan we een rondje fietsen. Verder eten we héél veel groente; ik blijk echt te grof ingekocht te hebben eind vorige week.

Interessanter wordt het niet :D

Een fijne dag!
Knillis

Bericht door Knillis »

Goedemorgen. Hier toch wat minder droog weer hoor. Het miezert hier tot nu toe. Geen fietsweertje dus helaas.
Tevy

Bericht door Tevy »

Goedemorgen,

Ben vanochtend naar de prikpost gelopen. Staat er een rij van 10 personen (en vooral niet met 1,5 meter er steeds tussen!), dus ben ik omgedraaid, probeer ik morgen nog een keer.

Dacht ik verstandig te zijn en niet meteen dinsdag te gaan, want dan komen de mensen die 's maandags niet konden ivm Koningsdag, maar er waren er meer die zo dachten.

Jammer, de vorige keer ging de enige net weg. Nou ja, wel lekker wat beweging gehad ... en dat kon helemaal geen kwaad merkte ik :(

Hier gaat het vanmiddag flink regenen is de verwachting, zie ik.
Klick

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal

Kun je niet beter aan het einde van de priktijd gaan?
meestal is het hier dan rustig.. iedereen wil altijd vroeg.
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen,

Hier is het dan weer bewolkt en fris met zo nu en dan wat motregen. Tot zover het weerbericht voor A'dam ;)

[QUOTE=D-Cheryl;n476811]
Niet van de auto's dus, maar al die vogels konden mijn hersenen dus ook niet aan. Maar het was op een zekere manier minder [I]erg[/I]: alsof het minder hard en bedreigend was. :cool:[/QUOTE]
Sorry [USER="22832"]D-Cheryl[/USER] dan heb ik je verkeerd begrepen :o. Ik dacht dat je met "Ik kon het niet verwerken" bedoelde dat het zoveel verschillende vogels waren dat je niet goed kon horen wat voor vogels het dan waren. Wel weer prettig dat het in ieder geval dan minder erg was voor je dan de langs razende auto's :).

[QUOTE=Tevy;n476845]Ben vanochtend naar de prikpost gelopen. Staat er een rij van 10 personen (en vooral niet met 1,5 meter er steeds tussen!), dus ben ik omgedraaid, probeer ik morgen nog een keer.[/QUOTE]
Jammer [USER="22087"]Tevy[/USER] dat het zo druk was bij de prikpost (en al helemaal dat er geen afstand werd bewaard :stop:). Het wordt sowieso overal een beetje drukker helaas las ik. Wat Klick schrijft is overigens ook mijn ervaring: dat de prikpoli laat op de dag vaak wat rustiger is (normaal gesproken).
Tevy

Bericht door Tevy »

[USER="28199"]Marina[/USER], [USER="26442"]Klick[/USER]
Dank voor het meedenken. De prikpost is maar 3 kwartier open en dan ben ik liever (1 van) de eerste.

Het helpt vast ook niet dat dit één van de zeer weinige posten in de omgeving is die überhaupt open is.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Ik Wil Fysio en mijn lichaam ook.

Maar Houd vol.
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,
gisteren een koel, winderig maar droog rondje kunnen fietsen. Het was ook fijn rustig onderweg!

Vandaag binnenklussen, een beetje voor mezelf en een beetje voor MSweb.

Een fijne dag, hou vol!
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede dondermorgen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp