Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
vandaag hoop ik een laptop-install-klus af te ronden.. het moet al weken maar ik ben aan het voor me uit aan het schuiven
fijne dag!
Tevy

Bericht door Tevy »

Goedemorgen,

Net inderdaad bij de prikpost geweest. Toen ik de prikdame complimenteerde dat ze al zo op tijd was begonnen, vertelde ze dat ze rekening hield met de flinke stroom patiënten gezien het weinige aantal prikposten dat open is.

Het was nu niet zozeer buiten druk, maar het liep binnen aardig vol; gelukkig was ik op tijd.
Marina

Bericht door Marina »

Goedemiddag,

[USER="22087"]Tevy[/USER] als de prikpost maar drie kwartier open is, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal inderdaad.. Fijn dat het vandaag wel gelukt is!

[USER="26442"]Klick[/USER] succes met je klus :goed:!

[USER="19648"]klooriaantje[/USER] heb je een [I]'medische[/I] [I]noodzaak'[/I] voor fysio? Dacht namelijk dat het dan in principe wel door zou mogen gaan (met beschermingsmiddelen uiteraard, maar of daar al genoeg van zijn..?).
Hoorde vanmiddag van m'n fysiotherapeut dat er wel een begin van beweging begint te komen in het weer opstarten van fysio. Hopelijk zal dat z.s.m. gebeuren.

Vandaag weer Zoom-percussie, deze keer met kopjes, glazen en theelepeltjes :D

Een fijne/productieve dag nog iedereen!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

De Fysio's mogen weer open als ze genoeg pbm hebben :cool:

Fijne dag van de Arbeid.
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

boodschappen tussen de buien door. Er moet echt wel het een en ander in huis komen nu.

Vanavond online leesclubbijeenkomst. Daarvoor hoef ik de deur dus niet uit.

Een fijne dag!
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede vrijdag morgen
Tevy

Bericht door Tevy »

Goedemorgen :moe:

Gelukkig bijna weekend, voor zover dat anders is dan de andere dagen ;)

Fijne dag!

Marina

Bericht door Marina »

[QUOTE=klooriaantje;n476890]
De Fysio's mogen weer open als ze genoeg pbm hebben :cool:
[/QUOTE]
Ja, dat las ik ook :cool:. Fijn voor iedereen voor wie zelf (thuis) fysio-oefeningen doen onmogelijk is :thumbup:. Hopelijk komen er dan ook voldoende pbm voor alle peuten.

[USER="22087"]Tevy[/USER] weekend.. wat is dat ook alweer.. :rolleyes:?

Vandaag achterstallige administratieve klusjesdag hier. Dag van de Arbeid :D.

Fijne dag allen!

Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen, toch nog op het bestaande forum :).

Fijn dat fysiotherapeuten weer wat meer aan de slag kunnen! Ik laat het nog even zitten. Met m'n thuisworkout blijf ik re.de.lijk in vorm, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen haalbaar is.

Een fijne dag!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Houd vol.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp