Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
shandy49

Bericht door shandy49 »

Een hele goedendag allemaal.

piet
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag het Dagelijkse rondje Fysio @ Home.
Om Vervolgens morgen eindelijk weer naar De fysio te mogen voor de Nodige Rek en Strek en Trigger Points te laten behandelen.

Fijne Dag allemaal en Houd Vol :zon::zon::zon:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede woensdagmorgen
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

ook mijn fysio heeft nu een online aanbod gedaan, hehe! Ik ga dus maar even niet naar de praktijk.

Verder even een paar noodzakelijke boodschappen en vanavond een rustig rondje naar buiten.

Een fijne dag!
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Há, hier is het topic!

Een goede middag. Fijn dat het forum er weer is :).
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Goedemiddag iedereen,

Zie dat het nog niet heel druk is hier ;).. Het is natuurlijk nog even wennen met het vernieuwde forum.

Fijn, Sara, dat je nu een online fysioprogramma hebt gekregen!
Zelf ga ik ook nog even online door met mijn programma tot ik helemaal vrij ben van verkoudheidsverschijnselen (sinds een paar dagen loop ik rond met een oogontsteking), maar zodra dat zo is ga ik weer naar de praktijk (waar het nog erg rustig schijnt te zijn) waar ik weer kan oefenen op de loopband.

Voor moederdag dit jaar maar een mooi boeket+kaart laten bezorgen i.p.v. deze persoonlijk te overhandigen.. hopelijk volgend jaar in persoon :bloem:
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemiddag dan maar, en zelfs daarvoor ben ik nét op tijd :D.

Gisteren heerlijk eten besteld van een restaurant in het dorp. Dat was genieten in de zon op het balkon.

Vandaag een iets te groot rondje gefietst. Ook in onze eigen omgeving raak ik nogal eens de weg kwijt :tralala:

Een mooie avond nog!
Tevy

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Tevy »

Goedemorgen!

Het nieuwe forum is inderdaad even wennen (volgens verwachting ;) ), maar het ziet er goed en gestructureerd uit, dus dat zal wel moeten lukken.

Fijne herfstachtige dag vandaag!

Oei, ik zie dat ik nog wat aan mijn handtekening moet doen ...
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

een belletje met m'n fysio vandaag en me eindelijk weer es aan m'n klus voor MSweb wijden.

Daarnaast nog een paar mensen bellen, die we tegenwoordig zo weinig meer in het echie zien. Bellen jullie ook meer dan pre-corona?

Een fijne dag!
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

hi allemaal :zon: :zon: :zon:
het inloggen is gelukt :zon: :zon: :zon: ik ben dr weer :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp