Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Klick schreef: 04 jun 2020, 08:49 goedemorgen allemaal


@Sara kleine flesjes kopen en distribueren? die zin maakt nieuwsgierig.. waarom koop je ze? distribueren?
je hebt goot gelijk dat je het wijnen nog niet binnen doet, binnen schijnt toch echt meer risico te geven..
Ah, hmmm, niet duidelijk dus.

We proeven sinds corona de wijn via zoom :D. Wél allemaal dezelfde natuurlijk, om erover te kunnen praten. Omdat iedereen thuis zit, geen hele flessen. Anders zijn we het hele weekend verplicht dronken thuis. Niet de bedoeling...
In de (bijna) lokale Plus heb ik een redelijk assortiment gevonden van halve en nog kleinere flesjes. Om niet iedereen naar de Plus te sturen gaan wij ze kopen en rondbrengen bij de andere proevers, zodat we morgenavond online kunnen proeven.

Is he
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

Sara schreef: 04 jun 2020, 09:54 Ah, hmmm, niet duidelijk dus.

We proeven sinds corona de wijn via zoom :D. Wél allemaal dezelfde natuurlijk, om erover te kunnen praten. Omdat iedereen thuis zit, geen hele flessen. Anders zijn we het hele weekend verplicht dronken thuis. Niet de bedoeling...
In de (bijna) lokale Plus heb ik een redelijk assortiment gevonden van halve en nog kleinere flesjes. Om niet iedereen naar de Plus te sturen gaan wij ze kopen en rondbrengen bij de andere proevers, zodat we morgenavond online kunnen proeven.

Is he
aha nu snap ik het, het komt door mijn hoofd en de brainfog die nog vol aanwezig was.. ik las flensjes en dat bleef hangen bij me.. nu een paar bakken koffie en wat zuurstof van een wandeling verder lees ik je antwoord en valt het kwartje :haha: :oops:
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Het is alweer bijna Weekend :yes:

Fijne Vrijdag allemaal.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goede-natte-morgen.. :bah:
maar wel ff goed voor de natuur :thumbup:
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen! 🙂
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemiddag!

Een langzame start, boodschappen uitgesteld, een flink stuk van m'n leesclubboek gelezen, toen het droog werd toch maar boodschappen gedaan, wijnproeverij voorbereid, en nu even rustig aan.

Een fijne middag en avond nog!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goede Natte Morgen.

Goed weer voor de Plantjes en de Boeren.

Fijne dag allemaal.
abceetje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door abceetje »

Goedemorgen,
Hier volop zon en blauwe lucht.
Fijne dag voor iedereen!
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen
☕️☕️☕️ koffietijd
mijn onderbenen voelen als lood.. doen ze vaker, maar tot nu toe alleen in de avond.. ff afwachten maar
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp