Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

De uitslag van de MRI was Super goed :goed:

De Ocrevus Doet zijn Werk :goed:

30-7 de Volgende Kuur.

Fijne :zon: :zon: :zon: Zaterdag allemaal.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Super, [mention]klooriaantje[/mention], fijn dat dit spul z'n werk doet!

Een fijne dag allemaal! Ik ga een stukkie fietsen met m'n lieffie.
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Wat fijn klooriaantje :thumbup: !

Vandaag weer een rustig dagje thuis, gisteren was een leuk maar ook een beetje stresserend (is dat een woord?) en vermoeiend dagje.

Fijne, zonnige dag nog, iedereen!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Fijne :zon: :zon: :zon: allemaal.
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Fijn dat de uitslag goed was [mention]klooriaantje[/mention] !

Ik was vanochtend in bad en dronk koffie. Heerlijk, een zondagje niks.
Tevy

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Tevy »

Goedemiddag,

Bij mij was de uitslag van de MRI ook goed, geen (nieuwe) ontstekingen. De Gilenya doet bij mij ook waarop we hoopten :klap:

Fijn, [mention]Sara[/mention] , dat je zo'n leuke borrel had. Ik kan me voorstellen dat je daar dan weer op kan teren. Zo zijn wij gisteren bij mijn ouders geweest. Was ook errug prettig (en kan ik weer op teren ;))!

[mention]klooriaantje[/mention] , wat goed dat jij ook zo'n goede uitslag had! :) Op naar de volgende kuur :thumbup:

[mention]Marina[/mention] Logisch dat donderdag erin heeft gehakt; was het wel de moeite? 'Gewoon' rustig van bijkomen.

Fijne zondag nog!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

[mention]Tevy[/mention] Wat goed dat er ook bij jou geen nieuwe ontstekingen zijn gevonden, fijn hoor :) !

M'n uitstapje en ook het fietstochtje naar die vriendin toe waren wel de moeite. Gek genoeg voel ik me alleen vandaag nog vermoeider dan gisteren :huh: en zo'n 3 weken geleden kwam ik, na een nog langere fietstocht, relatief makkelijk de trappen op thuis terwijl ik vrijdag de hulp van m'n buren heb moeten inroepen om boven te kunnen komen :roll: . Was eigenlijk gewend om ca. 35 km. te fietsen en daarna zonder veel problemen de trappen op te komen, tot voor kort, dus dit verbaast me dan toch wel.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio.

[mention]Tevy[/mention] ook Goed Nieuws

Fijne dag allemaal.
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal.

Verstuurd vanaf mijn Redmi 7 met Tapatalk

Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

spannend, maar toch... ik heb een bioscoop-afspraakje. Op maandagmiddag, in een zaaltje met minimale bezetting en voor een film die ik héél graag wil zien, de Beentjes van Sint Hildegard, met m'n held Herman Finkers.

Een fijne dag allemaal!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp