Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal :zon:
aheijm schreef: 09 feb 2021, 20:09 Dank je, was/ben echt zoekend dus niet negatief bedoeld!
ik vat dingen altijd positief op, dat is leuker en het kost minder energie ;) help graag mensen op gang 8-)
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag even om een Tussentijdse ( APK ) MRI.

Fijne Dag/Week Allemaal.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

genieten jullie ook zo van naar buiten gaan zonder sjaal, handschoenen en dikke winterjas?

Tussen het voorbereiden van m'n volgende (online) leesclubbijeenkomst door ben ik zo veel mogelijk buiten.

Een fijne dag!
san70

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door san70 »

Ik vind het echt heerlijk! Deuren open, lekker in de tuin bezig!

San
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Van mij mag het nog weken regenen (sorry, haha!) maar ik word wel blij van hoe blij de natuur wordt van dit weer. De fluitende vogeltjes, mijn kat die opleeft.

Ik zit met deze zon binnen met gordijnen dicht en soms ook nog zonnebril op, en als de zon om de hoek van het balkon is lees ik in de schaduw even een hoofdstukje in mijn boek.
Maar ik word dus wel blij van die blije wereld!
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Wat vervelend toch, die overgevoeligheid voor prikkels, @D-Cheryl :(....
Ik ga nog even een rondje genieten, vanmorgen.

Een fijne dag allemaal!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Het is vooral voorzorg hoor.
Ik kan heus wel even in de zon zijn, vooral in de zomer als hij hoger staat, maar als ik dan niet in de zon zit voor het zitten in de zon maar ondertussen andere dingen doe, dan kan ik die andere dingen beter in minder licht doen. Doseren is key. :)
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio.

Fijne dag/week Allemaal.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedenavond allemaal :zon:
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal☕️☕️
ik hoop dat de zon nog komt vandaag, beetje klussen, beetje wandelen en beetje relaxen.

die stomme spierspanning grrrrr het is een poosje weggeweest maar weer helemaal terug, mijn hele dijbeen en kuit.
slapen heeft niet geholpen, ik wil mezelf dat nog wel eens wijsmaken.. het is vast vermoeidheid het is morgen over... wedden?.. nou niet dus..

fijne dag allemaal!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp