Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

klooriaantje schreef: 22 mei 2020, 05:18 Het Gaat een Zomer Worden met waarschijnlijk Héél Véél Verboden :joepie: :klap: :klap:
Dat is niet te hopen! Bruls zei er het volgende over, las ik: "Als mensen niet snappen dat ze niet allemaal tegelijk naar dezelfde stranden, plassen en winkelcentra kunnen, dan krijgen we een zomer vol beperkingen", zo stelt hij. "Dan zullen er net als vandaag steeds plekken worden afgesloten of ontruimd. Want we hebben wel te maken met beperkingen zoals afstand houden. Het lijkt me niet iets om je op te verheugen dat je tijden in een file naar het strand staat en dan daar tot de ontdekking komt dat het is ondertussen is afgesloten, omdat het te druk is." https://www.nhnieuws.nl/nieuws/267612/h ... r6qqZQXv3o Dus als ik het goed begrijp worden er bij te grote drukte enkel plekken afgesloten of ontruimd.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Binnenkort de Terrassen weer Vol :beer: Dus Houd nog even Vol :brul:

Fijne Zaterdag allemaal.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemiddag!

We waren een weekje in rustig en Corona-arm Drenthe. Vandaag weer boodschappen, mail, en alle andere gewone dingen. Hup!

Een fijn weekend allemaal!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Houd vol :klap: :zon:
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
het regent en mijn lijf wil ff niks meer... pfff zwaar..
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb goed uitgeslapen, daarna een snelle boterham genomen en gewandeld door de regen. Ik vind het heerlijk.
Nu begint mijn rugpijn weer op te komen helaas. Gelukkig heb ik al gekookt.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio.

Fijne dag allemaal :zon: en houd vol 8-)
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

heerlijk geslapen, met een pilletje. M'n rug speelt bij vlagen behoorlijk op, ondanks uitgebreide behandeling. Nu maar verder kijken hoe ik er zelf zo veel mogelijk omheen kan leven. Pijncentrum zou een laatste stap kunnen zijn, maar daar wil ik nog even niet aan.

Nou ja... nu in ieder geval redelijk fris. We gaan ervoor. Een mooie maandag!
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goede morgen,

Alles goed hier met iedereen!

Afgelopen zaterdag heeft ons Luna er een broertje bij genaamd cody.
Bijlagen
Luna samen met Cody
Luna samen met Cody
FB_IMG_1590272845523.jpg (86.32 KiB) 110 keer bekeken
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen
:lief: :lief: :lief: wat een schatjes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp