Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Sara schreef: 27 mei 2020, 07:27 Gaan jullie al meer naar buiten? Restaurants en bioscopen blijf ik nog mijden, maar buiten zie ik wel weer wat meer mensen, op gepaste afstand. Dat is al fijn!
Het is prettig dat dat kan, weer wat meer mensen zien!
Zelf blijf ik nog maar binnen vanwege een lang aanhoudende hoest na verkoudheid en een oogontsteking. Hoop toch wel dat dat niet al te lang meer gaat duren, zeker nu er mooi weer is/aan komt.. En zal heel blij zijn als ik weer kan gaan fietsen want merk wel dat ik achteruit ga ondanks de thuisfysio oefeningen.

Hoe dan ook, een fijne dag gewenst iedereen!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio.

Fijne dag en houd nog vol :zon: :zon: :zon:
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen! :)
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

even naar buiten vandaag, nog geen concrete plannen, maar het ziet er heerlijk uit :)

[mention]Knillis[/mention], het zou inderdaad wel heel fijn zijn als jullie binnenkort weer naar Oostenrijk kunnen! Ik duim alvast. Ook voor de gezondheid van je man natuurlijk.

[mention]Marina[/mention] dat duurt wel heel lang. Vervelend zeg!

Een fijne dag allemaal!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Goeiemiddag,

Ja dat duurt inderdaad wel heel lang dat hoesten, Sara.. Denk er over om me na 1 juni te laten testen op Covid-19, voor de zekerheid, ook omdat ik las dat daarbij hoesten ook erg lang kan duren en ik dat nooit eerder aan de hand heb gehad.

Vervelend ook voor jou dat je, ondanks uitgebreide behandeling, je regelmatig zo'n last van je rug blijft houden! Ik kan me wel voorstellen dat je liever (nog) niet naar een Pijncentrum wilt stappen en hoop voor je dat dat (voorlopig in ieder geval) niet nodig zal zijn!

Iedereen nog een fijne, zonnige dag gewenst, al dan niet buiten of anders in de tuin/op het balkon/op het dakterras etc.!
Tevy

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Tevy »

Vanochtend weer bloed geprikt... ik was de eerste :goed:

[mention]Sara[/mention] Denk je dat het verstandig is om behandeling van je rugklachten bij het pijncentrum uit te stellen? Misschien maak je het daarmee erger :hmmm:
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Bijna Weekend en een lang weekend :zon: :zon: :zon:

Fijne Dag allemaal.
leeuwtje-nl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door leeuwtje-nl »

Goedemorgen, straks video-consult met mijn neuroloog over de uitslag van de MRI. En ik ontvang vandaag een thuistest voor antistoffen tegen Corona. Afgeraden door het RIVM, maar ik ben toch heel benieuwd wat er uit gaat komen. Weet wel dat ik de uitslag niet blindelings moet vertrouwen. Ik wilde vandaag ook weer een flink stuk gaan fietsen, maar mijn nacht was zo slecht, dat ik daar nog even over na ga denken....
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

gisteren een fiks stuk gefietst met een omweggetje naar een Marokkaanse winkel voor lekker eten, het is heerlijk weer! Ik hoop dat het jou ook gaat lukken vandaag [mention]leeuwtje-nl[/mention], nog even voor de Pinksterweekenddrukte.

Vandaag boodschapjes en het huis even aandacht geven. Die Corona-schoonmaakneiging heeft niet zo lang geduurd helaas, dus ik moet gewoon weer met frisse tegenzin ;).

Een fijne dag allemaal!

En [mention]Tevy[/mention], daar maak ik me geen zorgen over. Het proces op zich (gedoe met m'n onderste wervels) kan het pijncentrum niet beïnvloeden. Het zou hoogstens pijnstilling of blokkades kunnen bieden. Ik zing het nog wel ff uit.
Tevy

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Tevy »

[mention]leeuwtje-nl[/mention] Succes met het gesprek met je neuroloog!
Misschien kan je nog een beetje slapen en kan je dan toch hopelijk ff fietsen.

Ik zit er aan te denken om ook maar weer eens op de fiets te stappen. Als het net zo rustig is als toen ik naar de prikpost liep van de week, wil ik dat best proberen.

[mention]Sara[/mention] Lalalalalalaaaa ;), succes!

Trouwens: goedemorgen! ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp