Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

De honden waren toen net flink achter elkaar aan het rennen maar voor nu zijn ze in ruststand.

Zo even wat eten en daarna naar het ZH. Om bloed te prikken.

Ik wens iedereen een fijne dag! :zon:
ratje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door ratje »

Inmiddels is het alweer middag. Jeetje wat is er met dit forum gebeurt :shock: Ben al lang niet meer geweest. Zo zie je maar niks blijft bij het oude. :lol:

Fijne dag nog.
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Het was hier alweer druk op de fietspaden, ik was even naar mijn ouders vanwege problemen met de computer. En dit weekend zal het niet rustiger worden denk ik, dus ik hou het bij een rondje wandelen met de Pinksteren. :)
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag weer een Rondje Pendelen.

Houd vol het is Bijna Maandag :beer: :beer: :p
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

in onze omgeving is het zéker hartstikke druk in zo'n mooi lang vrij weekend. Ik ga gewoon maar met de balkondeur open meeluisteren. Best gezellig en redelijk coronabestendig, al die wandelaars, fietsers en bootjevaarders.

Binnenklusjes genoeg en vanavond laat ik mezelf wel weer even uit.

Een fijn weekend!
leeuwtje-nl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door leeuwtje-nl »

Goedemorgen, gisteren gelukkig nog kunnen fietsen voor de pinksterdrukte. Vandaag start mijn sportschool weer met buiten lessen, dus ik heb me meteen maar ingeschreven voor een lesje Body Balance. :haha: Nog nooit gedaan, ik wil nooit groepslessen meedoen omdat ik dan over mijn grenzen ga uit enthousiasme en daar dan achteraf enorm veel last van krijg. Maar BB lijkt me redelijk te doen, èn de lessen zijn nu maar 45 minuten, zodat er een veilige wissel kan zijn. Ik ben benieuwd!
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Nu even gesprek minister-president terug kijken. :geek:

Fijne dag iedereen. ;)
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Body Balance was voor mij op mijn 30ste de manier om het plezier in sporten terug te vinden!
En nee, het is geen echte yoga, maar juist de pilatus-kant, de krachttraining, die erbij door gemengd is, vind ik erg leuk. Veel plezier leeuwtje!

Ik was nog even naar de winkel, maar blijkbaar gelden op zaterdagen de 1,5 meter afstandsregels niet....
Nu zit ik op het balkon, laptopje, boek en koffie erbij. Ik sluit me aan bij Sara, lekker vanuit de rest genieten van de warmte en de drukte.
leeuwtje-nl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door leeuwtje-nl »

Body Balance was super!! En natuurlijk heerlijk buiten op het gras (extra moeilijk) en in het zonnetje. Prima aanvulling voor naast paardrijden. Wel bewegen en stretchen en goed voor de spieren, maar niet uitputtend of een aanslag op mijn lijf. Ik heb me meteen weer ingeschreven voor volgende week!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Goeiemiddag,

Vandaag lekker voor het open raam van de zon genieten en van het uitzicht op de vaart :zon:

Fijn dat de BB in de buitenlucht je zo goed bevallen is [mention]leeuwtje-nl[/mention] !

Nog een fijn pinksterweekend iedereen (zonder al teveel drukte buiten hopelijk)!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp