Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede woensdag morgen.
Marina

Bericht door Marina »

Goedemorgen,

Vandaag muziek maken.

Beetje een dip de laatste tijd ( [USER="13085"]Sara[/USER] ) . Moeite om op gang te komen 's ochtends en klachten van de pseudo-schub nog niet voorbij + zorgen over gezondheid vriend.
Muziek is altijd een goede afleiding :ja:.

Fijne droge, zonnige dag iedereen!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio Rek & Strek.

Fijne Natte Dag allemaal.
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Goedemorgen, het wordt weer een grijze druilerige dag. We gaan er maar het beste van proberen te maken.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede donderdag morgen
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Goedemorgen.

Rustig dagje gepland, met wat computerwerk en even een kopje koffie bij mijn ouders.

Fijne dag!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Voor de Verandering hebben we Regen :huilen:

Fijne Dag.
Sara

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

[USER="28199"]Marina[/USER], sterkte! Ik maak me vaak ook ongeruster over de gezondheid van m'n lief, terwijl hij, hoewel zo'n 10 jaar ouder, veel minder kwalen heeft dan ik. Ik hoop heel erg dat het voor je vriend en jou ook meevalt!

Ondertussen is het nat nat nat, hier in het Zuiden van het land. Ik wil tóch graag naar buiten. Maar es kijken of er een gaatje in de regen komt.

Een fijne dag!
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Een goede vrijdag morgen!
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Goedemorgen, ja hoor grijs en nat. Alweer
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp