Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Zo, na een paar weken hard (vrijwilligers)werken ivm zieke collega's, was zaterdag de afsluiting. Mijn agenda heb ik een paar dagen afgeblokt (met een grote 'Niks!' als afspraak van 7-22 uur). En nu ook mijn hh zich gisteravond afmeldde omdat ze eerst de uitslag van een coronatest afwacht, sliep ik heerlijk uit vandaag.

'Niks!' op de planning dus, behalve wat drentelen in het huishouden en knuffelen met de kat.
vlindie

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door vlindie »

:zon: Goede middag.🥰🌹🌷
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal :)
ben ik de eerste?
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Haha, iedereen slaapt uit op de eerste dag van de Nederlandse lockdown. ;)
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal :)
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

droog en een zonnetje tussen de wolken door :joepie:, dus ik pak de ebike en de verrekijker maar weer eens.

De kerstboom kan wel tot morgen wachten op z'n lampjes en ballen.

Een fijne dag!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

De zon is hier ook doorgebroken, dus na een kort tripje naar de bakker sluit ik me weer binnen op.
Die winterzon is funest voor mij lichtgevoeligheid.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemiddag!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Goedemiddag,

Gisteren heeft m'n vriend een klein kerstboompje weten te bemachtigen (al uitverkocht bij de supermarkten) bij de plaatselijke bloemenkar. De grote kunstkerstboom is teveel werk geworden. Straks eens kijken of het vandaag lukt dit miniboompje te versieren.

Wel heerlijk, weer zo weinig verkeersgeluiden in de omgeving :ja:
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal

vandaag maar eens mijn kerstkaarten zoeken, ik had 3 pakken van ms research maar geen idee meer waar ik ze gelaten heb.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp