Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Nu 2 weken vakantie

Fijne zaterdag iedereen!

Verstuurd vanaf mijn Redmi 7 met Tapatalk

miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne zondag allemaal!

Verstuurd vanaf mijn Redmi 7 met Tapatalk

Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

dit topic lijdt ook onder de hitte, zo te zien...

Na een paar dagen vooral gevuld met luisterboeken en vooral podcasts consumeren, ga ik nu maar weer es op stap voor m'n twee uurtjes vrijwilligerswerk. Nu al zweten bij de ontbijttafel, en dan woon ik nog dicht bij de kust en hebben we vannacht alle ramen open kunnen zetten :eek:

Redden jullie je een beetje met deze temperaturen?
In ieder geval... nog een paar dagen, dan wordt 't minder. Keep zo cool mogelijk ;)
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

[mention]Sara[/mention] zou leuk zijn als het minder warm word misschien iets beter uit te houden.

Fijne dag allemaal! ;)
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
ik snap dat het voor velen teveel is zoals het nu gaat met het weer, ik vrees de aankomende dagen, maar ik vier een intern feestje... zo fijn zo opvallend zo goed.. ik ben blij dat ik heb mogen ervaren hoe mijn lijf ook kan zijn :yes: hoe mijn hoofd kan meewerken :yes:
als de boel met onweer omslaat heb ik iets om naar terug te kijken :feest:
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Wat fijn voor je Klick. :)

Ik heb een tropenrooster. Ik heb 's ochtends op tijd de wekker staan, en doe dan boodschappen en koken, of zoals vandaag de online leesclub. Ook het echte 'denkwerk' doe ik het liefst 's ochtends.
Daarna gaat de kat naar binnen en gaan deuren dicht. Lekker bij de ventilator lunchen, Netflixen, beetje computeren, lezen, dutje doen.

Eind van de middag word ik weer wat actiever. Na het avondeten, meestal een boterham omdat ik liefst tussen de middag in de koelte warm eet, gaat de deur naar het balkon weer open. Weer een dag voorbij.

Vrijdag wordt het koeler zeggen ze. :)
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal 😉
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal :zon:
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen, nog net :)

Het was héél laat en gezellig en corona-verantwoord vannacht. Nu dus weer even rustig aan :).

Een mooi weekend allemaal!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vanmiddag weer lekker Zwemmen/Badderen bij Vrienden in het grote Zwembad.

Fijne :zon: :zon: :zon: dag allemaal.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp