Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal deel 67

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Knillis »

Daar heb ik dus ook behoorlijk last van Sara. Ben niet vooruit te branden en zo vreselijk moe steeds! Volgende week naar Oostenrijk, daar is het altijd minder klammig benauwd, dus maar hopen dat ik dan weer wat meer energie krijg.

Duimen dat het hier ook snel wat minder wordt maar ik zag dat het volgende week erg warm gaan worden, hopelijk is dat een wat drogere warmte want daar heb ik dan weer geen last van.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Het Weekend Staat weer voor de Deur :zon: :zon: :zon:

Fijne Dag allemaal.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

:zon: :zon: :zon:
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

het is heerlijk fris in huis nu met de ramen open. Nog wat rondrommelen totdat de online ledenvergadering van de MSvereniging begint. Ideaal dat ik niet op pad hoef, maar in m'n korte broek en met m'n eigen koffie de vergadering kan bijwonen.

@Knillis, wat fijn dat jullie binnenkort weer naar Oostenrijk gaan! Heel veel plezier.

Iedereen een fijne dag!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Ik was om 7 uur al wakker, vroeg voor mijn doen! Dus om negen uur maar een rondje gaan wandelen, en nu inderdaad de vergadering van de vereniging online. Heel fijn, kan ik er ook een keer bij zijn!

Leuk om gezichten en stemmen te krijgen bij de leden van het bestuur.
Heb je je opmerking over de m/v aanduiding in het jaarverslag nog ingediend [mention]Sara[/mention] ? :)
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

D-Cheryl schreef: 20 jun 2020, 08:45 Heb je je opmerking over de m/v aanduiding in het jaarverslag nog ingediend @Sara ? :)
Haha, dat was een andere vereniging, die toevallig ook vandaag ledenvergadering heeft.
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

een fijne (vader)dag allemaal!
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Fysio.

Fijne Dag allemaal.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp