Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zwarte Cross

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
ducaatje

Zwarte Cross

Bericht door ducaatje »

En welke MenSen zie ik dit jaar weer op de Zwarte Cross?

ik ben er alle dagen.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Present! Vertrek morgenavond naar een huisje in de buurt.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Top. Wij zijn er al. Goed weer is ook besteld 😉
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

veel plezier...aanrader als je er van houd; Insanity Alert :D
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Voor de liefhebbers:

[url]https://www.zwartecross.nl/algemeen/zwa ... 0LDH8oNzdQ[/url]

Zwarte cross opent hotel voor minder validen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou dit vind ik wel zo geweldig. Petje af! :bravo:
Klick

Bericht door Klick »

:bravo: gaaf
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Geniale actie weer, net als hun duwcrew die sinds vorig jaar fietstaxi's voor rolstoelers heeft.

Wij hebben net als de vorige keren een huisje in de buurt, waar ik me met de rolstoel (en een extra douchekrukje) wel kan redden. Als het goed is gaat er een verslaggever van Omroep Brabant met me mee, om o.a. in beeld te brengen hoe het als rolstoeler/chronisch zieke op een festival gaat. Sowieso wel een aparte Zwarte Cross dit jaar; een van de jongens van onze groep is er helaas niet meer bij, hij is begin dit jaar overleden. Een kaartje had hij al.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Dat is wel heftig Jrs. Je ging altijd met een vaste vriendengroep toch, net als met het carnaval?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=D-Cheryl;1124815]Dat is wel heftig Jrs. Je ging altijd met een vaste vriendengroep toch, net als met het carnaval?[/QUOTE]
Ik zit gelukkig goed in 'vriendengroepen' ;) ; dit is weer een andere groep ;) Maar wel heftig, want deze jongen kende ik ook al 15 jaar, ging al zo'n 10 jaar mee naar de Zwarte Cross, en het was een vast ritueel dat hij met mij naar de Cross en terug naar huis reed. Het zal wel anders zijn zonder hem :( Zijn zus gaat nu een dag mee, om te ervaren waar hij altijd zo naar uitkeek.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp