Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat overkomt me nou?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ghost. Ik denk dat je gelijk hebt.

Dat hoop ik ook Marina. Ik heb zojuist een uurtje gerust maar ik ben opgestaan. 'Wat lig je hier nou te liggen,' dacht ik. 'Sta op meid en ga wat doen.' Ik was niet moe. Dus ik ga wat zinnigs doen.
Marina

Bericht door Marina »

Dat klinkt goed Antoinette :goed:!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ja hè Marina. Ik ben zo actief. Vanmorgen al om 5 uur wakker. Om 7 uur opgestaan omdat mijn maag rammelde en manlief vroeg boodschappen wilde doen. Ik heb ondertussen de administratie bijgewerkt. En nu ga ik verder werken aan mijn nieuwe boek. (nr. 10)
Marina

Bericht door Marina »

Wat heerlijk Antoinette dat - naast dat je weer een stukje kunt lopen - je zo actief kunt zijn en weer de energie hebt om o.a.verder te gaan met je nieuwe boek ! Het is je zeker gegund na zo'n moeilijke periode. Ik hoop dat je er nog lang van kunt genieten:bloem:.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dat zal ik beslist doen Marina. Zojuist toen ik met de rollator naar het toilet ging, stond de deur van de vaatwasser omlaag geklapt, zoals gewoonlijk. Ik kan er moeilijk langs. En dat weet manlief maar hij vergeet hem gewoon omhoog te doen. Normaal erger me er aan. Nu niet. Verspilde energie. Weet je wat ik deed? Ik til dede rollator er [I]overheen![/I]!! Het moet niet gekker worden. Ik wil niet gelijk beweren dat ik ren, maar ik loop steeds vlugger. :D
Marina

Bericht door Marina »

Fantastisch :klap: :D! Dus het gaat nog steeds vooruit... echt heel fijn voor je!!
Klick

Bericht door Klick »

echt heel goed om te lezen!
zo fijn en positief
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Het gaat inderdaad goed met me. Volgende week word ik 69 en ik barst van de energie. Op mijn 'oude' dag gedraag ik me als een jonge blom. Gisteren heerlijk gewerkt aan mijn boek en genoten van de ontelbare vogels in onze tuin. Ik geniet van elk moment en vraag me niet zoveel af. Vandaag hopelijk naar buiten als het warmer wordt.
Bets

Bericht door Bets »

Wow dat is fijn om dit te lezen.
ben erg blij voor je en genieten moet je sowieso.
Maar nu extra:D

Groetjes bets
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Vanmorgen weer om 5 uur wakker. Ik lag me te vervelen in bed. De douchehulp zou om half acht komen. 'Daar wacht ik niet op,' dacht ik om 7 uur. Dus ik uit bed, de lakens ervan gehaald om te wassen en naar de badkamer om te douchen. Hadden jullie dat gezicht van de douchehulp moeten zien toen ik me zat af te drogen.:haha: 'Ik zal de douchehulp maar stopzetten,' zei ze.

Het moet niet gekker worden.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp