Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat overkomt me nou?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

hahahaha gaaf
helemaal top je omschrijving ook ik zie het zo voor me, geweldig!
Marina

Bericht door Marina »

:haha: geweldig!!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[I]helemaal top je omschrijving ook ik zie het zo voor me, geweldig![/I]

Je bent schrijver of niet. ;):D
san70

Bericht door san70 »

[QUOTE=Antoinette;n476317
Op Goede Vrijdag echter ga ik ´s avonds naar bed, parkeer mijn rollator naast mijn bed en loop gewoon, en zonder na denken [B]met losse handen[/B] weer terug naar mijn bed.
[/QUOTE]

Wat heerlijk voor je! :)

San
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ik buk me zelfs om wat op te rapen zonder er veel over na te denken.

Vanmorgen deed ik wat beenoefeningen op de bank. (fietsoefeningen e.d.) Terwijl ik mijn benen in de lucht stak - en ze keurend bekeek - zei ik lachend tegen manlief: 'zou je niet zeggen dat dit benen zijn van een vrouw die binnenkort 69 jaar wordt, hè?'

Weten jullie wat hij zei?

'Van 19, bedoel je.':haha:
Marina

Bericht door Marina »

:haha: Wat lief :lief:!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Gisteren was manlief ziek, dus hij kon niet koken. 'Ik heb sowieso geen honger,' zei hij. 'Dan eten we maar een boterham.'

'Dat had je gedroomd,' zei ik. Ik heb zin in warm eten.'

Dus, ik aan de slag met potten en pannen. IK HEB ZELF GEKOOKT. :p
Tortellinies, champignon-omelet, en broccoli.

En trots dat ik was. :)

Vanavond warm ik de restjes op, samen met een vegetarische schnitzel.

Klick

Bericht door Klick »

wauwww :D
super goed en extra lekker een warme hap met een trots gevoel! plus dat het voor manlief ook beter is dan een boterhammetje
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Zojuist weer gekookt. (we eten altijd vroeg) De restjes van gisteren + vegetarisch. Manlief was er niet. Naar de garage voor APK keuring. (De auto, wel te verstaan. :D Hij moet een week later.:haha: )
Ghost

Bericht door Ghost »

[USER="19773"]Antoinette[/USER] Fantastisch!! Ik hoop zo voor je dat dit zich voortzet! :goed:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp