Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat overkomt me nou?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

De meesten op dit forum kennen me wel, en weten dat ik een elektrische rolstoel toegewezen heb gekregen omdat ik bijna niet meer lopen kan (kon).

Wat is nu het geval?

Ik slaap altijd met een nachtlampje omdat ik niet zo goed tegen pikkedonker kan.
Mijn man moest het altijd in het stopcontact steken omdat het mij niet lukte

Op Goede Vrijdag echter ga ik ´s avonds naar bed, parkeer mijn rollator naast mijn bed en loop gewoon, en zonder na denken [B]met losse handen[/B] weer terug naar mijn bed.

Ik ga op mijn bed zitten en kijk mijn man verbluft aan. :???:
Met dat mooie paasweer gisteren heb ik de hele dag buiten gezeten. Ik ben met mijn stok naar buiten gelopen. Dat heb ik jaren niet gekund.

Volgende week word ik 69. Ik heb me sinds de diagnose MS al tijden niet zo fit gevoeld.

Hoe kan zo iets.
Klick

Bericht door Klick »

wat mooi! :cool:
helemaal geweldig!!
shandy49

Bericht door shandy49 »

Doet me goed om zoiets te lezen.
Piet
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Klick....
Ik weet niet of dit zo blijft, maar ik denk positief.
In augustus heb ik 24 jaar de diagnose MS en ik kelderde de laatste tijd behoorlijk snel.

En plots gaat het beter.
Wat het ook mag zijn...ik ben reuze blij.

Hoe dan ook...Het was voor mij een echte GOEDE Vrijdag.
Knillis

Bericht door Knillis »

Mij schoot in eerste instantie te binnen” ‘vraag niet hoe het kan maar profiteer er van”. Het lijkt me een enorme “rare” gewaarwording om nadat je wat stappen gelopen hebt tot de conclusie komt dat je dat eigenlijk helemaal niet kunt :???::???:
En nu maar hopen dat je voorlopig kunt blijven genieten van dit mooie cadeau!
Helly

Bericht door Helly »

Hoe het kan, géén idee, maar ik vind het wel ontzettend fijn voor je!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Weten jullie wat ik later dacht? Ik zit in een schub aangezien ik ook plots vorig jaar dubbel begon te zien. Mijn lichaam is zich op eigen kracht aan het herstellen. Een andere verklaring heb ik niet.
Marina

Bericht door Marina »

Geweldig... wat fijn voor je :zon:!!
Je hebt dan dus de RR-vorm neem ik aan?
Spunky

Bericht door Spunky »

Wat mooi, Antoinette...
leuk zo'n GOEDE vrijdag, tussendoor :p.
Ik vind het ook heel bijzonder om te lezen dat je lichaam het schijnbaar al wist, nog voor dat jij het door had ...
Hopelijk zet het nog een tijdje door :bloem:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Koester het want met MS is niets zeker weet je, wees dankbaar voor elk goed uur.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp