Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat overkomt me nou?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Klick »

gaaf ! 😍
Antoinette

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

Hallo allemaal

Ik zie dat ik al een tijdje niets meer op dit topic heb gepost.

Het gaat nog steeds heel goed met me. Ik ben hier zo blij mee.
69 jaar en hartstikke fit. Dat is wel eens anders geweest.

Hoe dit herstel zo plots gekomen is weet ik nog steeds niet.

Ik kom al jaren niet meer bij een neuroloog. Ik kan hier niets mee. Ik leef mijn leven en geniet van iedere dag. Ik maak met mijn scoot nog steeds bos, veld en dorp onveilig. :haha:
En tussendoor schilder ik of schrijf ik aan mijn nieuwe boek.

Hier komt een foto van mijn nieuwste aquarel dat ik net voltooid heb. Ik noem het: SHIN LEE met baby.
Shin Lee.JPG
Shin Lee.JPG (776.22 KiB) 801 keer bekeken
Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Doeiiiii
Antoinette.
AngelNoa

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door AngelNoa »

no offence maar is dit onderhand niet meer iets voor de huiskamer...? :roll:
Antoinette

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

no offence maar is dit onderhand niet meer iets voor de huiskamer...?
Dat laat ik aan de moderators over. Ik zie het wel. ;)
leeuwtje-nl

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door leeuwtje-nl »

AngelNoa schreef: 17 sep 2020, 06:43 no offence maar is dit onderhand niet meer iets voor de huiskamer...? :roll:
Wij lezen niet alle topics, dus goed dat je ons er even attent op maakt. Topic verhuist inderdaad, aangezien het inmiddels meer een persoonlijke update is geworden.
Antoinette

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

Wij lezen niet alle topics, dus goed dat je ons er even attent op maakt. Topic verhuist inderdaad, aangezien het inmiddels meer een persoonlijke update is geworden.
Bedankt leeuwtje-nl ;) :thumbup:
AngelNoa

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door AngelNoa »

@leeuwtje-nl dank je
Antoinette

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

Regen, regen, regen. Koud en nat. Dus, ik blijf binnen, zet de verwarming een graadje hoger en ga heerlijk schrijven, schilderen en mijn vest borduren terwijl een zalig muziekje uit de speakers komt. Een kop brandnetel thee erbij maakt het knusse gevoel compleet. Wat wil een mens nog meer.

Een fijne dag allemaal. :knuffel:
gebke

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door gebke »

Ha eindelijk iemand die het zelfde overkomt als mij .

Ik had dit tijdens de laatste dagen van mijn man zijn leven, ik kon na 6 jaar bed en elect rolstoel ineens lopen.

Heel raar allemaal nu 3 jaar verder gaat het erg goed met mij loop zonder rollator in huis en buiten 800 mt met rollator.

Ben nu bezig om een loopfiets te krijgen om nog meer te bewegen.

Antoinet sterkte en hou het vol dat doe ik ook
Antoinette

Re: Wat overkomt me nou?

Bericht door Antoinette »

Hé Gebke,
Ha eindelijk iemand die het zelfde overkomt als mij .
Raar hè? Hoe dit herstel gekomen is? geen flauw benul. Maar dat dit jou ook is overkomen is wel heel toevallig.

Wij zijn dus het levende bewijs dat zoiets wel mogelijk is.

Binnenshuis heb ik toch veiligheidshalve de rollator binnen handbereik. Buiten loop ik ook met rollator.

Vanmorgen heb ik een heerlijke pan soep gemaakt. Dat kon ik al jaren niet meer. Ook koken doe ik zelf. Manlief helpt me weliswaar met de gloeiendhete pannen om ongelukken te voorkomen...maar het lukt.

Jaren lag ik als een hulpeloos hoopje op de bank, was totaal afhankelijk...nu niet meer.

Ik ben blij met dit 'wonder' en koester het elke dag.

Geniet van alles Gebke en hou vol.
:knuffel:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp