Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kleine forum meet Den Haag week 30

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door D-Cheryl »

Hi!

Ik ga volgende week een paar daagjes naar zee, maar zou graag gezelschap willen. En aangezien we weer in kleine groepjes bij elkaar mogen zijn: iemand zin in een kopje koffie of thee op de Scheveningse boulevard op 21-24 juli?
Sara

Re: Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door Sara »

Ha, dat vind ik een leuk idee! 22 of 23 juli zou ik kunnen.
D-Cheryl

Re: Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door D-Cheryl »

[mention]Sara[/mention] zou ik heel gezellig vinden! Dan stel ik donderdagmiddag voor. Zou dat kunnen?

Ik hou wel eens slag om de arm nu ik zie dat de besmettingen weer toenemen, ik ben er niet helemaal gerust op.
Sara

Re: Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door Sara »

Donderdagmiddag komt me goed uit [mention]D-Cheryl[/mention] , voor woensdag heb ik ondertussen een andere leuke uitnodiging. Dan neem ik die ook aan. Het wordt een gezellig weekje :D.

Ik zie wel dat de weersverwachting niet zo geweldig is. Als het écht regenachtig is, heb ik een probleem, want ik kom op de fiets. Maar meestal valt het mee! En op die besmettingen ben ik ook niet helemaal gerust. Duimen voor allebei!

We hebben contact.
D-Cheryl

Re: Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door D-Cheryl »

Mocht er nog iemand aan willen sluiten: wees welkom!
We houden het nu op donderdag eind van de middag of vrijdagochtend, ook even afhankelijk van het weer. Laat maar weten als je ook wilt drinken, en of we rekening moeten houden met de toegankelijkheid van de locatie.
Sara

Re: Kleine forum meet Den Haag week 30

Bericht door Sara »

D-Cheryl schreef: 20 jul 2020, 14:09 Mocht er nog iemand aan willen sluiten: wees welkom!
We houden het nu op donderdag eind van de middag of vrijdagochtend, ook even afhankelijk van het weer. Laat maar weten als je ook wilt drinken, en of we rekening moeten houden met de toegankelijkheid van de locatie.
Natuurlijk!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp