Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
storm

Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door storm »

een nieuw jaar en een nieuw fris topic.
iedereen (inclusief de dieren natuurlijk) een heel fijn,gezellig en gelukkig 2013:)


wij hebben storm in moeten laten slapen zoals jullie weten, het is nu ruim 3 weken geleden, ik ben er nog steeds kapot van..met oudejaarsavond (nou ja,,nieuwjaarsochtend eigenlijk, het was 2.00;) ) hebben we een hele mooie vuurpijl afgeschoten op zijn favoriete speelveld..storm was namelijk gek op vuurwerk:ogen:
dat was wel mooi hoor, een hele mooi vuurpijl met een mooie knal, ik dacht bij mezelf...daar ga je storm, daag lieve vriend, je zit voor altijd in mijn hart:lief:

nu gaat het gewone leven weer verder zonder storm, het moet maar:slecht:
gelukkig heb ik de kattenbende nog, die zorgen ook voor heel wat leven in huis, en heb ook een zoon van 17, dus aan levendigheid geen gebrek:D
maar er is een leegte, dat zeker en dat voelen we allemaal aan in huis.

@ suzan
ik heb je verhalen over joop gelezen, vind het zo klote voor jullie, die onzekerheid, die arme joop, gelukkig heeft hij er geen last van, maar ik kan me zo goed in je gevoel verplaatsen, het ligt als een steen in je maag...heel veel sterkte en hopelijk kun je nog een hele tijd van die kleine lieverd genieten en krijg je aankomende week goed nieuws:knuffel:

gr,
christa (storm)
Billy

Bericht door Billy »

Raar hoe het kan lopen, jij lieve Storm en ik lieve Boyke ik het vorige topic achter moeten laten :huilen:.

Het gemis van Boy lijkt alleen maar met de dag te groeien. Maar dat is ergens wel pijnlijk fijn. Kan haar in 1 seconde levendig voor me halen :lief:...

Maar snel verder met wat leuks :ogen:!

Liza heeft vandaag voor het eerst gespeeld met een andere hond, en wat was dat leuk om te zien :haha:.

Een lekkere grote Franse Bull, en rennen en gek doen. Zijn baasje wilde eigenlijk verder, niet een praatjesmaker ;). Maar ik vond het zo mooi om te zien :p.

Normaal alleen snuffeldesnuffel en weer verder. Dus ze kan het wel :yes:.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=storm;889310]...het ligt als een steen in je maag...[/QUOTE]

Je schrijft het precies zoals het voelt. Elke keer als ik m'n ventje zie (en dat is op't moment heel veel, want hij is veel thuis en zeer aanhankelijk), is die zorg er weer...
Ik hoop echt dat we dinsdag meer te weten komen, dan weten we tenminste wat we er wel of niet aan kunnen (laten) doen, want deze onzekerheid word je gestoord van.

Hij heeft gisteren z'n voorlopig laatste druppels gehad (zodat ze hem dinsdag vrij van medicatie kunnen zien), en ik houd stiekem m'n hart vast hoe hij er morgen aan toe zal zijn... Maar Joop kennende presteert hij het waarschijnlijk om ineens nergens last van te hebben. :tralala:
Waarschijnlijk vindt hij het véééél erger dat hij 's avonds niets te eten krijgt. :boos: :giegel:

@ Billy: Wat leuk dat Liza zo fijn gespeeld heeft! Ze moet gewoon alleen het juiste vriendje vinden om mee te spelen. :D

En Storm en Billy, missen blijf je ze toch.... Godzijdank slijt het verdriet langzaam maar zeker, alleen kan het soms zo lang duren voor je zo ver bent.
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

ik ben hier lang niet geweest #shame-on-me :o

hoop dat je morgen weer gerust kunt zijn met Joop Suuz!

Mijn skatje is erg verkouden
en vraag me af of ik hiermee naar de #DA moet?

ze eet en doet gewoon haar ding incl spelen :???:
wij hebben ook wel 's een snotneus :(

jammer dat je een hond niet kunt leren snuiten :D
maar, kan dit kwaad :???:

liefs en dank,
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Jip,

Een verkoudheid zou je meisje moeten kunnen hebben, lijkt me. Tenminste, ik zou er niet snel mee naar de DA gaan. Zeker omdat ze gewoon speels is. Als een hond echt ziek is, staat hun hoofd daar niet naar...
Zolang ze maar genoeg drinken en veel kunnen rusten komt het wel goed, denk ik dan. Moeten ze natuurlijk niet dikke koorts krijgen, ernstig verhoogde temperatuur is zeer ongezond voor een hond. Dan moet je echt gaan koelen.

Ligt er ook een beetje aan hoe de fysieke gesteldheid van de hond verder is. Zo zou ik me bij Teun (jong, sterk) minder snel zorgen maken dan bij Jack (oud en fragiel). ;)
Maar ik weet niet hoe Elfie d'r nu voor staat en of haar suikerziekte ook invloed kan hebben? :weetniet:

Je kunt natuurlijk altijd even naar de DA bellen om te vragen of het nodig is om langs te komen.

Sterkte met je snotneusje! :aaitje:
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Dank Suuz,

Elf is bijna 8 [I][in maart][/I]

ziet er nog heel goed uit, niet oud...
en zoals jij al zei: [I]ze speelt en eet en drinkt...
[/I]

wel schattig - n honden hatsjoe :ogen:

Ik houd nu ieder geval de ramen goed dicht,
ook in de nacht geen piepklein kiertje meer,

tot zij weer verkouden voorbij is...

Thanks en lees jouw bezoek #DA ;)

xox
xAnnikax

Bericht door xAnnikax »

Wat een mooi gebaar die vuurpijl! :)
Dat doe ik elk jaar voor mijn moeder.

Wel fijn, een nieuw en fris topic. Dan is het weer iets overzichtelijker.

Met Kyra gaat het inmiddels weer goed. Ze is weer redelijk hersteld van haar epileptische aanval op 27 december en het knallen van het vuurwerk is weer voorbij. Ik heb dus weer een vrolijk meisje! :p
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=jip;889696]
Elf is bijna 8 [I][in maart][/I]
[/QUOTE]

Och hemel, wat vliegt de tijd... Weet nog dat ze een baby was en in m'n hand paste. :lief:
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=xAnnikax;889697]Ik heb dus weer een vrolijk meisje! :p[/QUOTE]

Heerlijk toch hoe dieren kunnen vergeten... ;)
xAnnikax

Bericht door xAnnikax »

[QUOTE=Suzan;889700]Heerlijk toch hoe dieren kunnen vergeten... ;)[/QUOTE]

Ja indd. Ik zou willen dat de mens dat af en toe ook kon! ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp