Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voorspoedig Nieuwjaar

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
josfromglos

Voorspoedig Nieuwjaar

Bericht door josfromglos »

'Gelukkig Nieuwjaar' en 'Voorspoedig Nieuwjaar' gebruikte ik altijd door elkaar in het verleden, maar onder de huidige omstandigheden houd ik het bij 'Iedereen een Voorspoedig Nieuwjaar toegewenst'... Alleen 'Voorspoedig' lijkt op z'n plaats te zijn dit jaar, uiteraard vanwege 'Coshit-19'....; 'Gelukkig' klinkt dit jaar niet juist......uiteraard ook vanwege de 'close-downs' (gezelschappen' kunnen elkaar bijvoorbeeld niet bezoeken vanavond...). Het wordt derhalve een 'gelimiteerde' oudejaarsavond dit jaar .... Desalniettemin, de traditie van een goed glas wijn wordt vanavond voortgezet! Ik maak mij echter ontzettend zorgen om mijn zoon die vanavond richting Bristol is gegaan, om met een beperkt gezelschap (naar het zeggen van een 19-jarige...) het nieuwe jaar in te luiden..... Ik heb zojuist op BBC News gezien dat 'the South West' (in welk gebied Bristol een centrale plaats inneemt....) een sterke stijging van het Covid-virus kent, en dat het ten sterkste wordt afgeraden om 'uit te gaan'....
Hoe stop je die jongeren?!!!!

Ook zorgen om mijn geestelijk gehandikapte dochter die dezer dagen 'uitwonend' is...., en die alleen bezoek kan ontvangen indien eea buitenshuis plaats vindt.... (en wij willen bij voorkeur niet in het midden van de nacht door een park wandelen/'rijden'...).

Laten we hopen dat eea 'rather sooner than later' een herinnering wordt, en niet langer een gevaar is. Derhalve wens ik jullie, zoals gebruikelijk kan deze 'o*w*h*e* eea niet in een zin zeggen......, derhalve wens ik jullie allen veel 'voorspoedigheid' toe voor 2021. :)?