Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Borker overleden

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
pokey

Borker overleden

Bericht door pokey »

2 jaar na het overlijden van zijn vrouw is ook Daan zelf overleden.
Hij benaderde mij maandag en na zijn mededeling over zijn euthanasie, vroeg ik hem of hij het stil wil houden of dat ik namens hem zijn overlijden mocht meedelen.
Hij beaamde dat hij dat fijn zou vinden.
Vandaag kreeg ik van zijn dochter onderstaand bericht.

Daan is 11 maart in het bijzijn van kinderen en kleinkinderen om 11.20 overleden.
-------------------------------------

Daan heeft voor mij een speciaal plekje in mijn hart.
Gewoon voor de man die hij was en zeer zeker door zijn mega inzet voor het boek "MS-ontbloot 1"
Heb hem 2 keer met Lemele weekend mee mogen maken waar we mooie gesprekken hebben gevoerd.
Later nog regelmatig via Facebook gekletst.
Een lieve, rustige, rechtvaardige man is niet meer.

Rust zacht.....
leeuwtje-nl

Re: Börker overleden

Bericht door leeuwtje-nl »

Bedankt voor deze melding, Pokey. Gecondoleerd aan allen die hem lief hebben, en sterkte ook voor jou.
Ilone

Re: overleden

Bericht door Ilone »

Ook ik ga Daan enorm missen....
Ik ben blij dat ik hem heb mogen kennen, en dankbaar voor onze gesprekjes en de videogesprekken die we nog hadden vlak voor zijn dood.

Lieve Daan, Tot ooit
Voor altijd in mijn hart ❤️
Sara

Re: overleden

Bericht door Sara »

Wat verdrietig!

Ik kende Daan niet persoonlijk, maar heb 'm natuurlijk wel op het forum meegemaakt

Het verhaal over Daan en z'n familie en hoe MS hen zo hard trof staat nog op MSweb: https://msweb.nl/mensen/portretten/vier ... eraties-2/

Heel veel sterkte voor alle naasten en vrienden!
Marina

Re: overleden

Bericht door Marina »

Ik heb Daan niet gekend, maar heb wel het verhaal gelezen en ben hierdoor geraakt. Heel verdrietig!

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst aan de kinderen, kleinkinderen, vrienden en allen die hem zullen missen!
klooriaantje

Re: Börker overleden

Bericht door klooriaantje »

Gecondoleerd met het Verlies van Daan aan alleen die hem lief had.

Ik heb Daan Zelf leren kennen in Lemele als een zeer vriendelijke man
Daan is zelfs nog is een keer op de koffie geweest toen ik een aantal jaar geleden op vakantie was in Borger.

Daan Tot ooit.
Marja

Re: Borker overleden

Bericht door Marja »

Daan bedankt voor wie je was.
Tot ooit...
Bemmel

Re: Borker overleden

Bericht door Bemmel »

XXX Sterkte,
Bemmel
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp