Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verzoek....

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
josfromglos

Verzoek....

Bericht door josfromglos »

.....ik wil een boek bestellen, 'Familieleed' door Ron Kool, kan iemand mij hiermee helpen? Blijkbaar kan ik geen enkele uitgeverij vinden die eea naar het buitenland opstuurt? Natuurlijk zal ik eea vergoeden!!! (er zwemmen hier nog wat Euro's rond...). Wellicht kunnen we eea per prive bericht qua adres uitwisseling regelen? Honderd procent betrouwbaar!! (tenzij iemand mij belazert..!). Bij voorbaat dank. Jos.
Anna1975

Re: Verzoek....

Bericht door Anna1975 »

Hai Jos,
Ik weet niet of je al geholpen bent, maar als ik op de website van libris.nl kijk, kun je daar bij het aanmaken van een account ook andere landen, waaronder het VK, invullen. Dat suggereert in elk geval dat zij wel naar het buitenland verzenden.

En dan zou het natuurlijk heel fijn zijn als je als voorkeursboekhandel waar de opbrengst naartoe mag, mijn geliefde boekhandel zou opgeven: https://libris.nl/vanpiere

Aanvulling, verzendkosten liggen wel hoger dan de kosten van het boek: https://libris.nl/vanpiere/klantenservi ... n-bezorgen
josfromglos

Re: Verzoek....

Bericht door josfromglos »

Heel erg bedankt voor je reaktie Anna! Ik heb het boek nu besteld, de kosten zijn inderdaad hoger dan het boek zelf, maar weet je wat, dat is in dit specifieke geval geen enkel probleem! Wederom bedankt, take care, Jos. ( :klap: )
Anna1975

Re: Verzoek....

Bericht door Anna1975 »

Graag gedaan, leek me al sterk dat er helemaal niemand naar het VK zou willen verzenden. Je moet alleen net de juiste weten te vinden. Vandaar dat ik dacht: 'Even kijken bij mijn eigen vaste zaak.' Ik hoop dat het boek een beetje vlot Het Kanaal oversteekt en je huis vindt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp