Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend 2021

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
MS-Express

Forumweekend 2021

Bericht door MS-Express »

Na lang wachten durven we het aan om ons te gaan voorbereiden op een weekend voor MS-ers onder elkaar.

De planning is om dit van 1 - 4 oktober te doen bij de Imminkhoeve in Lemele

Tijdens dit weekend kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.

Lijkt je zo'n weekend met "andere MenSen" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?

Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.



Covid
Veiligheid m.b.t. Covid staat voorop. Om eventuele risico’s te verkleinen gaan we de groepsgrootte beperken zodat iedereen een eigen slaapkamer heeft.

Als toegangscontrole gaan we gebruik maken van de Coronacheck app.

Het uiteindelijke wel of niet doorgaan van het weekend is afhankelijk van de dan geldende situatie en regelgeving. Wanneer de 1.5 mtr. Afstandsregel nog (of weer) van kracht is, lijkt het ons niet mogelijk een geslaagd weekend te organiseren.

Wanneer voor 24 september duidelijk is dat door de Covid-regelgeving het weekend niet door kan gaan volgt teruggave van betaling.(voor

Deelnemersbijdrage
Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.

De deelnemersbijdrage voor het weekend bedraagt €100,-

Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We gaan hier discreet mee om.

Verzorging
Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam en in goed overleg is er soms meer mogelijk dan je denkt.


BBQ
Wanneer een heel weekend teveel van het goede is , dan kan je gebruik maken van de mogelijkheid om op zondagmiddag langs te komen tijdens de BBQ.

Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen hiervoor €15,- p.p.
Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.


Deelnemers
Angel@
ArnoldH
Bartje ut Drenhe
Dawn
Dribbel77
Ducaatje
Elise
Elroyv
Esthalie
Heksje
Hillie
Ilone
Ingrid S
Janine_D
Janny
Marjan
Martine
Mathijs1975
M-essie
MonicaD.
Pike
Pokey
PrinsJohn
Rene
Roelof
Sietje
Speedy
SPYKE


Zorgteam:
Co
Genevieve
Lisette
Marjolein
Tiana
Laatst gewijzigd door MS-Express op 28 sep 2021, 10:04, 9 keer totaal gewijzigd.
MS-Express

Re: Forumweekend 2021

Bericht door MS-Express »

Er is nog plaats voor een deelnemer, omdat er een annulering is. Wil jij dus nog mee van één tot en met 4 oktober naar Lemele, geef je dan op via Lemele@MS- express.nl

Alle informatie vind je in het eerste bericht van deze topic
Sara

Re: Forumweekend 2021

Bericht door Sara »

Ik las op Facebook zelfs dat er nu twéé plaatsen vrij zijn voor dit weekend.

(En nee... voor mij is 't niks, een heel weekend in een grote groep :))
MS-Express

Re: Forumweekend 2021

Bericht door MS-Express »

Het is echt reuzegezellig Sara! :ja:

Vanwege de omstandigheden met Covid gaan we met de nodige voorzichtigheid te werk.
We delen dit jaar geen slaapkamers, dus iedereen heeft een plekje voor zichzelf.

Wil je plezier hebben met anderen, dat kan.
Wil je even op jezelf zijn?
Geen enkel probleem!

Wanneer iemand nog mee wil, stuur dan een mailtje naar: lemele@ms-express.nl
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 21 sep 2021, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst naar juiste forum
Angel@

Re: Forumweekend 2021

Bericht door Angel@ »

Hellup!!

mijn andere helft voor Lemele heeft helaas moeten afzeggen en nu heb ik een vervoers probleem. Is er iemand die over Utrecht rijd en een plekje over heeft voor mij en mijn rolstoel?

#dtv
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp