Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vorige week donderdag mijn 4e Hele infuus Ocrevus gehad.

En dat ging en gaat weer Goed.

Alleen nu een Weekje mijn gemak houden op dokters advies.

Maar Niks is maar Niks.

Fijne Maandag/Week allemaal.
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag 17 jaar geleden ging mijn Wekker voor de Laatste Keer om 3 uur Snachts Af.

Sinds dien is mijn leven 100% veranderd.

Vandaag Fysio.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal :zon:

de tijd gaat zo snel.. vind je ook niet @klooriaantje ?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Qanuk00 »

Goedemorgen allemaal,

Wakker, kopje koffie erin en ...weer het zoveelste ritje ziekenhuis; educatie bij de incontinentieverpleegkundige. Er zijn toch wel leukere ochtenden geweest...

Straks mezelf (en de thuiswerkers) maar ff verwennen met een pannenkoek
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Goedemorgen iedereen!

@Qanuk00 niet leuk, zoveel ziekenhuisbezoeken :knuffel: . Ik hoop dat het allemaal meevalt en je straks heerlijk geniet van de pannenkoeken met je 'thuiswerkers' !

Zelf gisteren eindelijk weer eens een relatief goede dag gehad waarbij ik me makkelijker en sneller kon bewegen, heel prettig, dat had ik niet gedacht dat dat nog eens voor zou komen :) .

Een goede dag gewenst, met niet al teveel regen ;) !
Jetteke

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Jetteke »

Hondje uitlaten:

Hij is klein van stuk en hij haat regen. Net als zijn vrouwtje, maar dat maakt nu even niet uit. Wat moet dat moet. Hij had de bui natuurlijk allang zien aankomen. Ik lijn hem aan en zeg: Kom maar! Gaan we gezellig wandelen in de regen! Ik pak zijn regenjasje en zak door mijn hurken heen. De ms veroorzaakt vooral uitval in mijn rechterbeen, dat met de evo niet echt soepel meewerkt als ik op mijn ene knie steun en mijn gewicht draag op mijn linkerbeen.

Regenjasje aan, en hondje beweegt net zo soepel mee als mijn rechterbeen met de evo. Klittenband over zijn borst, zijkantjes gelijk trekken, klittenband rond zijn romp. Elastiekjes rond zijn achterpootjes zodat het regenjasje niet scheef trekt tijdens het lopen. Alleen de grote gele zuidwester ontbreekt er nog aan.

Dan is het een minuut of 5 verder en sta ik weer op, wankelend en leunend op een stoel. We kunnen naar buiten. In het park voor mijn huis liggen grote regenplassen, waar hij kundig omheen slalomt. We zien z'n vriendje lopen, maar daar wil hij niet heen. Een minirondje, even een grote plas en een drolletje neerleggen en dan vlug weer terug. Normaal heeft hij nooit zo'n haast om de trap op te klimmen, maar hé, nu regent het. Binnen 5 minuten staan we weer voor de deur.

Ik pak de hondenhanddoek van de kapstok en laat me weer door mijn hurken zakken om zijn pootjes af te drogen. Dat gaat in hetzelfde tempo als zijn regenjasje aantrekken. Klittenband los, regenjasje uit en dan nog het elastiek van zijn achterpootjes wurmen. Ik hijs mezelf weer omhoog en dan kan ik na weer een minuut of 5 zelf mijn jas uittrekken, terwijl de hond me aankijkt met een blik van: 'Waar blijft dat koekje nou?'

:ster:
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Klinkt als een echte ochtendgymnastiek!! :p
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Nu richting zh voor de MRI.

Fijne dag allemaal! ;)
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

Jetteke schreef: 03 okt 2021, 09:50 Hondje uitlaten:
😂😂😂 wat zijn ze leuk!
je schrijft boeiend 👍👍
Jetteke

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Jetteke »

Dank je wel, Klick :-) Het is altijd lachen met de hond :mrgreen:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp