Is er dan niets meer heilig? (bizarre berichten die je tegenkomt)

Voor alle puzzel-, plaatjes-, gein-, foto-, muziek-, click-, stem- en dat soort plezier onderwerpen
raimonnea

Re: Is er dan niets meer heilig? (bizarre berichten die je tegenkomt)

Bericht door raimonnea »

‘Dronken’ anesthesiste vervolgd voor dood zwangere vrouw in Franse privékliniek. 🤮

Afbeelding

Een Belgische anesthesiste staat sinds vandaag in Frankrijk terecht voor de dood van een zwangere vrouw in een privékliniek. De Britse (28) overleed volgens de aanklager doordat Helga Wauters (51) tijdens een keizersnee fout op fout stapelde onder invloed van alcohol.

https://www.ad.nl/buitenland/dronken-an ... ~ae0a5bf2/

Pas op door wie je wordt behandeld.
Vegetariër🍏 Empathie dieren/natuur💑 Anti-Specism🐮 Autarkie🌞 Besef het Geweten💡
www.paardenkamp.nl www.pleegzorg.nl www.ikzoekbaas.nl www.proefdiervrij.nl
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Afbeelding

Een groepje zwemmers schrok zich zondag een hoedje: de Lekdijk tussen Vianen en Lexmond lag bezaaid met 150 konijnenlijkjes. De dieren zijn bezweken aan de ziekte myxomatose. De dierenambulance werkt met man en macht om ze weg te halen.

,,Het is triest dat er zoveel konijnen sterven. Wat wij zien is dat de konijnenstand zich altijd weer herstelt. Wij kunnen er als Utrechts Landschap verder niets mee doen.”
In het algemeen overleeft 90 tot 95 procent van de konijnenpopulatie de ziekte niet.

Wel is het van belang om voorzichtig te zijn als wandelaars een konijn als huisdier hebben of na het wandelen langs mensen gaan met een huiskonijn. Hermens: ,,Myxomatose verspreidt zich via steken van insecten zoals muggen. Als die muggen in de buurt van een konijnenhok komen, dan loopt het konijn wel gevaar.’’

https://www.ad.nl/utrecht/zwemmers-schr ... ~ae6472ed/

Wat een aardkloot :ziek: , alleen maar ellende en levens martelen en ontnemen. Nutteloos bestaan.
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Linda's zoon (13) is over een paar maanden wees: 'Ik wil hem goed achterlaten'.

Afbeelding

Wanneer Linda (49) na twee pittige jaren genezen lijkt van borstkanker, overlijdt haar man plotseling. Lastige jaren volgen, maar Linda en haar zoon Milo pakken het leven samen weer op. Maar dan blijkt Linda uitzaaiingen te hebben in haar hele lichaam. "Voor de jaarwisseling is mijn zoon waarschijnlijk wees." Ze wil ervoor zorgen dat Milo gewoon in hun huis kan blijven wonen. Daar is 45.000 euro voor nodig.

Milo's grootste wens is blijven wonen in het huis, vertelt Linda. "Hij heeft daar de herinneringen aan zijn vader en aan mij. De enige zekerheid die hij nu in zijn leven heeft, is het huis en Joris die daar samen met hem blijft wonen." Maar dat is juist het probleem, want over dat huis, zal erfbelasting betaald moeten worden.

Lappen voor belasting.
Linda legt haar wensen voor aan haar notaris en die slaat aan het rekenen. "Toen bleek dat Milo 45.000 euro aan erfbelasting neer moet leggen straks." Dat is even slikken. "Ik wil Milo goed achterlaten, en niet met het zwaard van Damocles in de vorm van 45.000 euro boven zijn hoofd."

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp

Een kind dat binnenkort weeskind wordt mag niet eens in zijn ouderlijke fijne dak boven je hoofd huis wonen omdat je verplicht bent om erfbelasting te betalen.
Erfbelasting sucks :bah: :ziek: 🤮.
Over erfbelasting heb je als harde werker zo vaak belasting erover betaald en wanneer je de grond in wordt geduwd trapt de regering je na en je erfgenamen. Bah rot regering 😈, je enigste fan is Lucifer.
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Afbeelding 💔

De vrouw van Hans werd ernstig ziek van vaccin: ‘Mijn boodschap is, het kán misgaan’.

Waarom overheden uiterst zorgvuldig moeten omgaan met een nieuw vaccin? Vraag dat maar aan weduwnaar Hans (83). Zijn vrouw Nel overleed in 2019 na tien jaar ziekte door het Mexicaanse griepvaccin. ,,Maar ik wil niet dat dit verhaal koren op de molen van antivaxxers wordt.”

https://www.ad.nl/binnenland/de-vrouw-v ... ~acfcd90a/
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Verbijstering na zien mishandeling politiehonden in de Achterhoek: ‘Te bizar voor woorden’.

Afbeelding

'Dit zijn geen trainers maar sadisten',

Op de beelden is te zien hoe de dieren veelvuldig worden geschopt en geslagen. Er wordt zelfs stroom gebruikt om ze af te richten.

https://www.ad.nl/doetinchem/verbijster ... ~a850f896/

https://www.ad.nl/arnhem/van-vollenhove ... a2acfdf7b/

En dan verbaast het je als je agressieve honden krijgt. En waarom moet een dier een slaaf van een mens zijn omdat zijn groepje mensen chaos creëren. Ga maar een mens africhten als speurneus, simpel als wat. Laat die dieren met rust en gun ze een heerlijke luie hondenleven. :P
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Advocaat Dutroux vraagt geen vervroegde vrijlating meer: ‘Hij is nog altijd een psychopaat’.

Afbeelding

Volgens het definitieve psychiatrische rapport over Dutroux heeft hij nog steeds een hoog risico op terugval en kan hij nog steeds omschreven worden als een psychopaat omdat hij geen spijt en empathie toont. De conclusie van het rapport is dat Dutroux nog steeds een gevaar is voor de samenleving.

https://www.ad.nl/buitenland/advocaat-d ... ~afe27823/

Zulke mensen moet je na misdaad en geen spijt gewoon euthanaseren :thumbup: . Scheelt weer gemeenschapsgeld en wolf gevaar bij loslaten.
raimonnea

Bericht door raimonnea »

Zeven lichamen in verregaande staat van ontbinding aangetroffen in zeecontainer.

Afbeelding

Zeven lichamen in verregaande staat van ontbinding zijn vrijdag aangetroffen tussen een lading kunstmest die drie maanden geleden vanuit Servië naar Paraguay werd verstuurd. Dat delen de Paraguayaanse autoriteiten mee.

,,We vermoeden dat ze daar in eerste instantie naar toe zijn gereisd en vervolgens van plan waren om verder te reizen naar een nabijgelegen bestemming.’’ Naar alle waarschijnlijkheid wisten de slachtoffers niet wat de eindbestemming van de container zou zijn. ,,De bevoorrading die ze bij zich hadden - koekjes, flessen water en voedsel in blikjes - was maar toereikend voor 72 uur’’, aldus Saldivar.

De politie vond ook zakken met kleren en een verluchtingsopening in het deel van de container waar de lichamen werden aangetroffen. ,,Alle lichamen zijn vergaan. Het zijn enkel nog haar en botten.’’

https://www.ad.nl/buitenland/zeven-lich ... ~a96550b9/

Jammer dat het zo verdomd moeilijk te overleven is op deze aardkloot, al ga je als slaaf er tegen in, we zijn maar puppets/speelpoppen van moeder natuur. R.i.P. aan de slachtoffers :( .
raimonnea

Bericht door raimonnea »

‘Van mijn studiefinanciering van 960 euro per maand kan ik niet rond­komen’

Afbeelding

In deze rubriek vragen we lezers naar hun relatie tussen Geld en Geluk. Chris stopt binnenkort met zijn acteeropleiding en hij trekt weer tijdelijk in bij zijn ouders in Drenthe.

Van mijn studiefinanciering van 960 euro per maand kan ik niet rond­komen. Ik verdien in de horeca rond de 400 euro bij. Nog is het krap, maar meer werken lukt niet naast deze studie.

Ik bof dat ik in Amsterdam antikraak kan wonen. Ik ben vijf keer verhuisd in drie jaar tijd. Momenteel heb ik twee huisgenoten, we betalen ieder 150 euro huur per maand, exclusief. In totaal zijn mijn woonlasten een kleine 300 euro per maand.

https://www.ad.nl/economie/van-mijn-stu ... ~a4e973fd/

Echt interessant wat we elkaar aandoen en anderen het leven beperken door in een economische systeem te blijven. Echt onmenselijk. Ook de tegen reacties (de pro kapitalisten) dat we als mensen niet zonder kapitalisme kunnen omdat de mens nu eenmaal bekrompen/bedorven van nature is en dit een betere (onder de plakken) controle systeem is. Dan denk ik weer, moet je vooral voortplanten als de aard van de mens niet deugt. En niet iedereen is hetzelfde maar je verkloot het wel voor de goeden onder de mens.🎤
raimonnea

Bericht door raimonnea »

😱 😱

https://www.ad.nl/buitenland/horrorkeld ... ~af5e26f4/

Afbeelding

Horrorkelder in huis ontdekt: ouders lieten zoon jarenlang verhongeren, dochter overleden.
Een echtpaar uit de Amerikaanse staat Tennessee moet zich voor de rechter verantwoorden voor de dood van een pleegdochter en het opsluiten van zeker twee andere pleegkinderen in hun kelder. Een van hen, een jongen van 15, bleek daar al vier jaar vast te zitten. Op water en brood.

De oudste pleegzoon (15) van het koppel bleek al vier jaar opgesloten te zitten in de niet afgewerkte en deels onder water gelopen kelder van het huis. Dat was een straf voor het stelen van eten, kort nadat het gezin in 2016 in het huis was komen wonen. Volgens de autoriteiten had de tiener geen contact met de buitenwereld en kreeg hij maar kleine hoeveelheden water en brood. Er was geen elektriciteit, toilet of lopend water en overal lagen menselijke en dierlijke uitwerpselen.

Zeker één ander kind werd ook af en toe opgesloten in een hondenhok in de kelder en uitgehongerd. Tot het koppel een kleine betonnen ruimte van 90 op 120 centimeter gebouwd had onder een trap, om hun kinderen in op te sluiten als ze dat nodig vonden.
raimonnea

Bericht door raimonnea »

🙉 🙈 🙊

Ruim 70 vermiste kinderen gered bij enorme operatie in VS, pastoor opgepakt.

Afbeelding

Meer dan honderd slachtoffers van mensensmokkel, onder wie tientallen vermiste kinderen, zijn gered tijdens een grootschalige operatie in de Amerikaanse staat Ohio. Dat maakt de openbaar aanklager vandaag in een verklaring bekend.

In het kader van politieoperatie Autumn Hope, waarbij meerdere politiekorpsen betrokken waren, zijn 179 mensen gearresteerd. 22 van hen, onder wie een pastoor, zijn aangeklaagd voor seks met een minderjarige. 76 van de 109 slachtoffers bleken kinderen. Zij zijn na hun bevrijding opgevangen door sociale instanties.

Moderne slavernij.
Naar schatting 400.000 mensen zijn in de VS verstrikt in een vorm van moderne slavernij, zoals sekswerk of dwangarbeid, meldt mensenrechtenorganisatie Walk Free Foundation. Bovendien wordt gevreesd dat de coronapandemie zal bijdragen tot een toename in mensenhandel.

In de maand nadat lockdownmaatregelen werden ingevoerd, zochten steeds meer mensen noodopvang om te ontsnappen aan mensenhandelaren, zo deelde actiegroep Polaris eerder dit jaar mee. De economische en sociale schade die wordt aangericht door de pandemie creëert omstandigheden waarin mensen makkelijker ten prooi vallen aan mensenhandel.

Volgens de Walk Free Foundation zijn wereldwijd zo’n 20 miljoen mensen slachtoffer van dwangarbeid, 4,8 miljoen van hen worden gedwongen tot sekswerk.

https://www.ad.nl/buitenland/ruim-70-ve ... ~a6230662/
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp