Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Helse pijn bovenrug

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Klick

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Klick »

ach dat is maar net hoe je het bekijkt, als ik de problemen met mijn cognitie (geheugen, prikkelverwerking, logisch denken enz) niet had maar in een rolstoel zat kon ik nog werken en ziet iedereen dat je iets hebt.

nu is er niks aan mij te zien, ik lijk gezond en in de bloei van mn leven. maar ik ben volledig afgekeurd en totaal niet meer in staat te werken.
Steenbokje76

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Steenbokje76 »

@ Johanna, ik heb ook regelmatig veel pijn in mijn bovenrug. Tussen de schouderbladen en boven bh bandje.
Het lijkt dan alsof er een zwaar object op mijn rug is gevallen en het zwaar gekneusd is. Ik hoor jou ook zeggen pijn straalt uit naar het gezicht.
Welke pijn heb je in je gezicht?
Ik heb 2 keer een flinke pijn (brandend & stekend) aanval gekregen in mijn hoofd incl gezicht met als gevolg dat daarna 1 helft van mijn gezicht (incl helft mond) gevoelloos was en zelfs ruim 2 mnd zo bleef...
Bij mij hingen de pijn/ gevoelloosheid (aanvallen) in mijn gezicht en pijn in bovenrug weer samen met een bepaalde laesie in de hersenstam.
Mss heb je iets aan deze info mss ook niet. Ik weet ook niet of jij schade hebt in je hersenen door de ms?
Johanna

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Johanna »

@ Klick
Verschrikkelijk..daar heb je gelijk in. De werking van je hoofd is het belangrijkste.
Ik heb ook zo'n akelig hoofd door verschillende ziektes en kan sinds 4 jaar niet meer werken. Ik probeer het te accepteren, maar dat valt niet mee.
Johanna

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Johanna »

@ Steenbokje76
Dank je wel voor de info! Ik heb nog geen duidelijke diagnose, men denkt aan polyneuropathie.
Ik heb tijdens de pijn in mijn rug vaak pijn in mijn kaak. Vaak ook tintelingen en elektrische pijnscheuten in mijn wang.
Steenbokje76

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Steenbokje76 »

@ Johanna, sterkte met alles!
Hoop dat je pijn snel minder wordt.
Johanna

Re: Helse pijn bovenrug

Bericht door Johanna »

Dank je wel!
De pijn in mijn bovenrug is gelukkig weer even weg.
Jij ook sterkte met alles.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp