Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

En weer afwachten...

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Tamara42

Bericht door Tamara42 »

Inmiddels weet ik dat ik 13 februari naar het Erasmus mag en heb ik vandaag de laatste dag van de 2de pretkuur (die dit keer niet zo prettig is).

Anti-MOG antistoffen zijn niet aantoonbaar.
Lieslies

Bericht door Lieslies »

ik heb net een punctie achter de rug. deed niks pijn, ging perfect.
nu wachten...ze test alles...ook eventueel kwaadaardige cellen :eek:
ik heb 1 vlek op cervicaal niveau en geen in hersenen.
ben fit maar wel al 6 jaar gevoelstoornissen aan rechtervingers en bovenkant arm.
Tamara42

Bericht door Tamara42 »

Een spannende tijd dat afwachten LiesLies.

Ik mag 8 februari op controle bij eigen neuroloog vanwege de kuur. Ik kan sinds dat 1 moeilijk uit mijn woorden komen. De vorige kuur kon ik amper slapen dus nu heb ik temazepam 20mg gekregen maar dit heb ik niet genomen omdat ik al warrig ben.

Bloeddruk gaat van 160/85 naar 100/58 en terug. Dus deze valt niet zo lekker.

En dan 13 februari naar het Erasmus kijken of ze daar anders tegen de conclusies aankijken en eventueel een diagnose kunnen stellen.
Tamara42

Bericht door Tamara42 »

Inmiddels zijn we weer een paar maanden verder. In het Erasmus hebben ze aangegeven dat ze de diagnose MS toch bovenaan hebben staan.

Ondertussen een vep gehad waarvan ik nog niet weet wat de uitslag is en een nieuwe MRI. In de uitslag van de MRI hebben ze het over Dawsons finger.

Dinsdag moet ik terug naar het Erasmus voor de officiële diagnose maar ik mag mij langzaam toch gaan voorbereiden dat vind ik wel fijn. Ik weet in ieder geval waar ik op kan rekenen.
Merce

Bericht door Merce »

Veel succes. Ben benieuwd wat je te horen krijgt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp