Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Mogelijke oorzaak.

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Sven1985

Bericht door Sven1985 »

Bedankt voor de reactie. Bloedonderzoek heb ik 3 dagen geleden laten doen. Maandag krijg ik uitslag.

Stel ik was niet begonnen over die latex en glijmiddel. Zouden mijn dagelijkse ervaringen met tintelingen. Branderig gevoel. Doof gevoel afwisselend in ledematen dan niet overeenkomen met de beginfase van ms? Waarom ik verwijzing naar de neuroloog gevraagd heb is omdat ik ook een lichte klacht in me knie voel. Vind het eng omdat het nu al bijna 2 weken is. Ik zit echt niet op het foute forum. Het grijpt me echt. Ik wordt er depressief van.

Hoop dat jullie niet ervan uit gaan dat ik met mijn berichten flauwekul of een geintje wil uithalen.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Aan de hand van de klachten zie ik geen MS, totaal niet zelfs. Bij 99% van de MS'ers beginnen de klachten op een heel andere manier.

Maar de uitslag van je bloedonderzoek en neuroloog zal meer duidelijk maken.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Sven1985,

Vervelend dat je zulke vreemde klachten hebt. Maar om eerlijk te zijn zie ik geen enkele overeenkomst met ms.
Succes met je zoektocht, ik hoop dat er iets simpels achter zit.
Knillis

Bericht door Knillis »

MS openbaart zich bij de een heel anders dan de ander. Zelf kreeg ik een oogzenuwontsteking waarvan later bleek dat dat de eerste aanwijzing was dat ik MS zou krijgen.

Tintelingen en een doof gevoel in lichaamsdelen kan echt heel erg veel, zeer verschillende oorzaken hebben. Dus als jij je ongerust maakt en je huisarts gaat er mee akkoord je door te sturen naar een neuroloog dan kun je daar het beste je klachten melden.
Sven1985

Bericht door Sven1985 »

Heb de afgelopen 2 dagen alleen een soort branderig gevoel in me knieen. De 22ste heb ik de afspraak bij de neuroloog. Maandag krijg ik info over mijn bloedonderzoek.
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Hopelijk zal je bloed uitwijzen wat er gaande is. En je begon erover maar dat is niet erg. Want mss heb je deze klachten juist door wat jullie gebruikt hebben. Zoals ik al eerder zei 'je zou de eerste niet zijn '.
Probeer jezelf niet gek te maken en wacht eerst je bloedonderzoek af... Ik hoop dat daarmee al snel duidelijk wordt waar je last van hebt en dat je met een antibiotica kuurtje al geholpen bent.
Sven1985

Bericht door Sven1985 »

Uitslag van de bloedtest was goed. Hier zijn geen afwijkende waardes aangetroffen. Volgende week woensdag naar de neuroloog.
Sharon

Bericht door Sharon »

Fijn dat er geen afwijkende waardes in je bloed gevonden zijn.
Ik wens je alvast veel succes bij de neuroloog volgende week.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Fijn dat de bloeduitslagen goed waren.

Als ik je klachten doorlees herken ik niet iets wat mij aan ms doet denken.
Ik hoop dat je klachten gewoon weer verdwijnen en dat je je onnodig zorgen maakt. Succes bij de neuroloog.
Sven1985

Bericht door Sven1985 »

Begin december heb ik MRI scan gehad. Vandaag de uitslag. Ze hebben gelukkig geen ms kunnen vaststellen. Wel een cyste maar die was niet erg.

Alleen....

Ik heb nu nog altijd klachten. Voornamelijk doof gevoel in linker onderbeen. En een tintel rondom me linker pink. Komt bijna iedere dag weer terug. In de ochtend en gaat weer weg tegen de avond.

Vragen die ik me nu weer stel, was de MRI scan niet te vroeg? Neuroloog gaf aan dat je ook signalen van je lichaam extra kan voelen door stress of omdat je erop gefocust bent. Maar ik gaf aan dat ik die dingen gwn voel. Pijnlijkste tot nu toe enkele dagen geleden en 1 maand geleden steken in me pols net of je met een naald prikt. Was maar enkele minuten.

Advies was om met een revalidatiearts in gesprek te gaan, wellicht iets psychisch maar ik weet niet. Denk dat ik niet serieus genomen word
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp