Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onzeker

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Emile D

Bericht door Emile D »

Hoi Toeter,

ik ben blij dat er mensen zijn die willen geruststellen.

Zoals de kop al suggereert "Zoekend in diagnoseland", lijkt het me logisch dat mensen met klachten hier hun verhaal kwijt willen.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Kelly, krijg je deze week je tweede MRI. Ik wens je veel sterkte en hoop op een goede uitslag voor je. Hoe gaat het nu met je?
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Zin uit het bericht van Toeter:
Straks is het wel ms en komt ze hier nooit meer, omdat iedereen hier zei dat het niks was en ze denkt 'nou daar heb je toch ook niks aan'.

Jij ben dus bang dat wij, c.q. het forum, gezichtsverlies zou kunnen lijden.
Emile D

Bericht door Emile D »

Nee we zijn bang dat mensen gekwetst worden
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, of Kelly nou gekwetst is of niet, ze heeft i.i.g. op geen enkele opmerking gereageerd nadat ze het topic geopend heeft.
Ook niet ingelogd, misschien wel oningelogd meegelezen, wie zal het zeggen.

Misschien dat er nog een respons van haar komt.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Emile D;1102784]Nee we zijn bang dat mensen gekwetst worden[/QUOTE]

Gekwetst worden omdat wij het, misschien, fout hebben?????
Knillis

Bericht door Knillis »

Laten we gewoon afwachten of er nog een reactie komt van Kelly.

Alleen dan worden dingen duidelijk waarvan we tot nu toe allemaal "denken" iets goed of misschien minder goed te hebben geschreven. Nu is het alleen maar "gissen" en daar heeft niemand veel aan.
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Kelly1980 is weer online geweest en in afwachting van de lumbaalpunctie.
Tot dan weet zij en weten wij ook niets...

Het lijkt mij een onwaarschijnlijke start van MS met deze klachten maar niets is onmogelijk...
Kelly1980

Bericht door Kelly1980 »

Ik verbaas me over de discussie.. Ik krijg overigens nu pas mail dat er reactie is nadat Simone heeft gereageerd.

Ik heb inderdaad ook liever dat mensen eerlijk zijn als ze dingen herkennen. Ik heb nu meerdere malen bij de neuroloog ms horen vallen. En de onzekerheid vind ik overigens voor nu veel erger.
De tweede MRI met contrastvloeistof wezen uit dat er onderin mijn ruggenmerg witte vlekjes zitten en deze passend zouden zijn bij mijn klachten. Gister heb ik een lumbaalpunctie gehad en het is nu twee weken wacht op de uitslag. Ze hebben de lumbaalpunctie laten doen om te kijken of ms bevestigd kan worden of dat er mogelijk ergens anders een grote ontsteking zit die anders behandeld zou moeten worden.
Helaas nu dus weer in de wachtrij...
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Gelukkig heb je al vlot de uitslag...(echt niet iedereen weet binnen enkele weken waar hij/zij aan toe is hoor.)

Succes met wachten Kelly.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp