Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hopen op diagnose??

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Sefida, l'Hermitte hoeft geen blijvende klacht te zijn hoor! Ik weet niet hoe lang je er last van hebt gehad, maar ook bij mij ging het na een aantal weken/maanden vanzelf weer weg. Neem je klachten serieus, en meld ze bij je huisarts/neuroloog. Alleen met een totaalplaatje kan er een zinnige diagnose gesteld worden (of niet). Succes!
Suzan

Bericht door Suzan »

En om het nog verwarrender te maken: Ik heb nog nooit last van Lhermitte gehad. Ook niet tijdelijk. Ook niet een beetje. Het is dus zeker geen voorwaarde om ms te hebben.
sefida

Bericht door sefida »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1108116]Sefida, l'Hermitte hoeft geen blijvende klacht te zijn hoor! Ik weet niet hoe lang je er last van hebt gehad, maar ook bij mij ging het na een aantal weken/maanden vanzelf weer weg. Neem je klachten serieus, en meld ze bij je huisarts/neuroloog. Alleen met een totaalplaatje kan er een zinnige diagnose gesteld worden (of niet). Succes![/QUOTE]

Oh fijn om te weten. Was net bij de zwemles en dat is daar zo lekker warm en toen was ie er weer haha.

Ik weet nog niet wat ik heb, of het überhaupt wel ms is. Er komt zoveel overeen. Maar t kan net zo goed wat anders zijn.
Even wachten tot 9 juli, dan de eerste afspraak met de neuroloog.
sefida

Bericht door sefida »

[QUOTE=Suzan;1108117]En om het nog verwarrender te maken: Ik heb nog nooit last van Lhermitte gehad. Ook niet tijdelijk. Ook niet een beetje. Het is dus zeker geen voorwaarde om ms te hebben.[/QUOTE]

Fijn om te weten. Ik hoop alleen dat het voor mij bij artsen een zetje in de goede richting is. Welke dat ook mag zijn.
Ik ben geen klager, maar ik kan momenteel niet meer. Komt wel goed
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp