Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vervolg medisch traject

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
SanSan

Bericht door SanSan »

[QUOTE=rogier1973;1093438]
licht schuimende urine.[/QUOTE]

Heb je dit voornamelijk in de carnavalsperiode? Zo ja, dan betekent het gewoon dat je te veel bier drinkt.
SanSan

Bericht door SanSan »

[QUOTE=rogier1973;1093438]
en is het ook pijnlijk aan de spieren van mijn bovenbenen als ik onze dochter van 9 op mijn schoot heb.
[/QUOTE]

Je dochter is te dik.
Suzan

Bericht door Suzan »

@SanSan: Is het nodig om zo grof te zijn? Je kunt je ook anders uitdrukken zonder iemand te schofferen.
Moderator

Bericht door Moderator »

SanSan, hierbij een nieuwe en tevens meteen laatste waarschuwing. Dit gedrag wordt niet getolereerd op dit forum. Bij de volgende grove of beledigende opmerking wordt je een definitieve ban opgelegd.
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=Moderator;1103402]SanSan, hierbij een nieuwe en tevens meteen laatste waarschuwing. Dit gedrag wordt niet getolereerd op dit forum. Bij de volgende grove of beledigende opmerking wordt je een definitieve ban opgelegd.[/QUOTE]

Hoi,

Ronduit stuitend vind ik het commentaar van San San, ik zit in een erg lastige situatie met geen duideljkheid terwijl ik wel klachten heb die wijzen op ms (ppms), en dan dit!!!! Echt.....

Ik zou het fijn vinden als je haar skipt hier want wat moet ze zeggen om defenitief te worden verwijderd....dit was voor mij als moderater dé druppel!!

Grts
Theewater

Bericht door Theewater »

In het forumdeel de Huiskamer onder Goedemorgen staat vandaag ook weer zo'n belachelijke opmerking:


Oorspronkelijk geplaatst door Fratema
Terug van twee heerlijke dagen, puur genieten van Amsterdam waar we van 1985 tot 1990 hebben gewoond, gewerkt, geleerd, geleefd, elkaar hebben ontmoet
[B]Reactie SanSan[/B]

Wie zijn 'we'? Jij en je zus?

Ik zeg skippen dat figuur
SanSan

Bericht door SanSan »

Kom op zeg, Rogier.

Bijna iedereen krijgt pijn in zijn/haar benen als er 20-30 kilo op zijn/haar schoot neerploft. Iedereen heeft (weleens) schuimende urine.

Dat jij graag wilt denken dat je MS hebt, moet je zelf weten, maar ga niet elk dingetje en kwaaltje benoemen en bijhouden om maar voor jezelf die bevestiging te krijgen, want op die manier zet je jezelf écht neer als een aansteller c.q. hypochonder én je zet jezelf voor lul. En geen (serieuze) arts die jou dan nog serieus neemt.
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=SanSan;1103432]Kom op zeg, Rogier.

Bijna iedereen krijgt pijn in zijn/haar benen als er 20-30 kilo op zijn/haar schoot neerploft. Iedereen heeft (weleens) schuimende urine.

Dat jij graag wilt denken dat je MS hebt, moet je zelf weten, maar ga niet elk dingetje en kwaaltje benoemen en bijhouden om maar voor jezelf die bevestiging te krijgen, want op die manier zet je jezelf écht neer als een aansteller c.q. hypochonder én je zet jezelf voor lul. En geen (serieuze) arts die jou dan nog serieus neemt.[/QUOTE]


Denk dat dit de druppel is vd moderator, althans dat hoop ik!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Rogier, laat het modereren van het forum maar aan de moderatoren over. Wij beslissen zelf of iemand te ver gaat of niet, daarvoor hoef jij je niet in onze functie te verplaatsen. Achter de schermen gebeurt altijd veel meer dan deelnemers kunnen zien.
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

Klopt, jullie zijn diegene die de leiding hebben, maar goed, dit vind ik te ver gaan! Een forum dient er voor om elkaar onvoorwaardelijk te ondersteunen zonder oordeel of iemand te veroordelen, zeker in onze situaties.... San San of hoe ze heet zegt dat mijn dochter te dik zou zou zijn....dat is een mening/oordeel die niet door de beugel kan, en is pure afvlakking van dit mooie forum. Door San San denk ik dat jullie mij niet meer zien hier denk ik zo.....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp