Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vervolg medisch traject

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=Jrs77;1098497]Heb je voldoende vertrouwen in je neuroloog om met hem te bespreken waar je terecht zou kunnen?[/QUOTE]

Ja dat gelukkig wel!
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Rogier vraagt van ons iets wat wij ook niet weten, WIJ hebben MS en kunnen daar een beetje over meepraten omdat we er onderdeel van zijn.

Jij zit volop in de molen en als de artsen nu zeggen dat het GEEN MS is wat wil je dan van ons?

Klachten herkennen die jij ook hebt is niet zo moeilijk maar aan onze antwoorden heb jij totaal niets.

Alleen de artsen kunnen jij (ooit) een diagnose geven.
Sara

Bericht door Sara »

Rogier,

die laesies in de ventrikels, waar kunnen die aan worden toegeschreven? Ik neem toch aan dat een dokter daar iets over gezegd heeft?
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Rogier als ik jou was,dan zou ik een goede alternatieve arts zoeken die je kan testen op o.a. Lyme. (via de reguliere weg komt dit zelden uit de testen naar voren,maar kan wel al deze onverklaarbare klachten veroorzaken. Lyme is een heel omstreden en onbegrepen topic in het reguliere traject.).
Ik weet het niet zeker,maar volgens mij heeft ProHealth in Weert een redelijk extensieve en betrouwbare test hiervoor.
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=Sara;1098506]Rogier,

die laesies in de ventrikels, waar kunnen die aan worden toegeschreven? Ik neem toch aan dat een dokter daar iets over gezegd heeft?[/QUOTE]

Waarschijnlijk hamartomen, aangeboren of verworven door trauma. Echter ik heb zoveel MS achtige klachten...
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=Mulder's Girl;1098509]Rogier als ik jou was,dan zou ik een goede alternatieve arts zoeken die je kan testen op o.a. Lyme. (via de reguliere weg komt dit zelden uit de testen naar voren,maar kan wel al deze onverklaarbare klachten veroorzaken. Lyme is een heel omstreden en onbegrepen topic in het reguliere traject.).
Ik weet het niet zeker,maar volgens mij heeft ProHealth in Weert een redelijk extensieve en betrouwbare test hiervoor.[/QUOTE]

Hoi hoi, deze ligt klaar.....2x negatief getest in het ziekenhuis. Wilde het al gaan testen....idd bij Pro Health....
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Je kan ook een gebedsgenezer zoeken of een soort Jomanda, heb je net zoveel kans op de uitslag. (ik heb dus totaal geen geloof in deze mensen)
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=rogier1973;1098528]Hoi hoi, deze ligt klaar.....2x negatief getest in het ziekenhuis. Wilde het al gaan testen....idd bij Pro Health....[/QUOTE]

Veel succes....ik hoop dat je antwoorden zult vinden voor je problemen. :)
(hoewel ik je natuurlijk niet Lyme toewens...maar in dat geval,zou je iig wel weten waar je aan toe bent)

@Dannifan....ProHealth is een laboratorium, waar ze uitgebreidere testen en onderzoeksmethoden hebben op dat gebied (net zoals in Duitsland) t.o.v. de verouderde testen die ze in het ziekenhuis hebben.
Er is niks Hocus Pocus hieraan om een uitgebreidere test te willen proberen...
rogier1973

Bericht door rogier1973 »

[QUOTE=Dannifan;1098529]Je kan ook een gebedsgenezer zoeken of een soort Jomanda, heb je net zoveel kans op de uitslag. (ik heb dus totaal geen geloof in deze mensen)[/QUOTE]

Weet je, ik volg je al een hele tijd....maar je geeft meestal antwoorden als of je door een wesp gestoken bent.....geïritteerd lijkt het..jammer wat dit moet een platform zijn wat toegankelijk moet zijn voor iedereen en ongeacht de stelling of vraag. Bij de rest heb ik dit nooit.....jammer jammer....bij jou weet ik het antwoord al van te voren. Dus aub reageer niet meer op mijn stellingen.....
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=rogier1973;1098574]Weet je, ik volg je al een hele tijd....maar je geeft meestal antwoorden als of je door een wesp gestoken bent.[/QUOTE]
Ik denk dat hij, als hij zich iets genuanceerder had uitgedrukt, had willen zeggen dat de onderzoeken van Pro Health op zijn minst discutabel zijn, en dat je aan een diagnose van hen niet veel hebt.Er werken geen geregistreerde artsen, ze zijn niet geaccrediteerd en daarom wordt het onderzoek ook niet door de zorgverzekering vergoed. Je kan daar dus wel een diagnose krijgen/kopen, maar geen behandelaar zal daar iets mee doen; je komt dus weer in een nieuwe worsteling terecht.

Maar het staat iedereen natuurlijk vrij om dat toch te doen, al loop je het risico dat je echte diagnose, van het daadwerkelijke probleem, nooit wordt gesteld omdat je stopt met zoeken.

[url]https://www.medischcontact.nl/opinie/bl ... ostiek.htm[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp